جدیدترین خودروی سیترئن که قرار است امسال به بازار بیاید توانست حیرت همگان را برانگیزد...

جدیدترین خودروی سیترئن که قرار است امسال به بازار بیاید توانست حیرت همگان را برانگیزد. سیتروئن که به دنبال ماشینی با گنجایشی زیاد و با انعطاف پذیری و راحتی بیش از یک لیمورزین می گشت توانست با ارتقا دادن یکی دیگر از مدلهای خود مدل توبیک را طراحی کند.
 
 
 
این ماشین دارای آخرین امکانات موجود است تا بتواند بیشترین راحتی را برای سرنشینان خود به ارمغان بیاورد.وقتی شما پشت فرمان این ماشین می نشینید در یک دنیای تکنولوژی غوطه ور می شوید. برای استفاده از این خودرو ابتدا باید اثر انگشت شما مورد تایید قرار بگیرد.
 
 
سیتروئن توبیک دارای یک موتور دیزل تمام هیبریدی است و کارخانه سیتروئن برای بهتر جلوه پیدا کردن این ماشین از ترکیب رنگ نقره ای و کمی سفید استفاده کرده است. توبیک با این ظاهر ساده ولی جذاب دارای  دو پنجره کشیده و یک درب بزرگ تنها در یک سمت دارد و درب راننده جداگانه باز میشود.
 
 
این خودرو به خاطر طراحی خاص دارای فضای داخلی زیادی است و همین به شما این امکان را میدهد تا بتوانید صندلی خود را در هر حالتی که میخواهید تنظیم کنید.صندلی های این خودرو در سه ردیف قابل تنظیم است و میتوانید از آن ها به عنوان تختخواب هم استفاده کنید.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir
 
مطالب جالب دیگر:
عکس‌های قبل و بعد از عمل زیبایی مانکنی که در مسابقات جام جهانی معروف شد!!
دختری که مثل او هرگز ندیده‌اید!! ( + عکس )
تست: ضریب هوشی خود را بسنجید!
عکس: پوستری عجیب درباره رابطه بی حجابی زنان و بی غیرتی مردان!!