مشخصات و امکانات رنو تالیسمان 2020
قصد داریم به بررسی خودرو رنو تالیسمان 2020 بپردازیم پس در ادامه با ما همراه شوید

طراحی و امکانات جدید رنو تالیسمان 2020

بعد از مدت ها تلاش و امتحان، رنو سرانجام مدل جدید سدان خود یعنی تالیسمان را به بازار ارائه کرد. تغییرات و بازنگری های ظاهری آن چندان نیست اما از نظر فناوری و تکنولوژی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است.

در قسمت بیرونی و جلو آن می توان یک جلو پنجره مشبکی به همراه چراغ های LED و نشانگرهای متحرک را مشاهده کرد. در پشت آن می توان برش‌های کرومی و طراحی جدید چراغ‌ها را شاهد بود. رنو سه رنگ جدید برای تالیسمان ۲۰۲۰ در نظر گرفته و رینگ‌های آلیاژی آن در اندازه‌های ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ اینچی قابل انتخاب هستند.

با قدم گذاشتن به درون کابین خودرو، می‌توان متوجه برجسته‌ترین تغییر آن یعنی نمایشگر ۱۰.۲ اینچی پشت فرمان شد. این نمایشگر جایگزین پنل‌های نیمه دیجیتالی قبلی شده که قابلیت شخصی سازی و GPS را دارد که باعث یک تجربه رانندگی بی‌نظیر می‌شود.


نمای داخلی رنو تالیسمان 2020

نمای داخلی رنو تالیسمان 2020

همانطور که پیشتر ذکر شد با قرارگیری چراغ‌های LED ماتریکسی در جلوی تالیسمان باعث شده تا میزان دید تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند. به لطف دستیارهای جدید ترافیکی و سیستم ترمز اضطراری، تالیسمان به سطح ۲ رانندگی خودکار مجهز است.

با توجه به حجم موتور قیمت این خودرو نیز متفاوت خواهد بود که از موتوری با حجم ۱.۳ لیتر به همراه توربو شارژ ۱۶۰ اسب بخار شروع و تا ۱.۸ لیتر با ۴ توربوشارژ و قدرت ۲۲۵ اسب بخار ادامه خواهد داشت.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir