بهترین خودرو هایی تا 200 میلیون تومان می توان خرید
اگر قصد خرید خودرو دارید می توانید تا حدود 200 میلیون تومان, یکی از خودرو های زیر را انتخاب کنید

خودرو‌هایی که می­‌توانید با نصف قیمت بخرید

ارزیابی بازار خودرو نشان می‌­دهد از فروردین تا اسفند ماه سال 98، قیمت خودرو به‌­طور میانگین بین ۴۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته است. به‌­طور مثال مزدا ۳ نیوفیس فول که اکنون قیمتی بالای ۵۰۰ میلیون تومان دارد، فروردین در محدوده ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌­شد.

پژو ۲۰۰۸ در آن روز‌ها ۲۹۰ میلیون تومان بود، اما الان بالای ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. حتی پراید که زمانی ۴۴ تا ۴۶ میلیون تومان قیمت داشت، لحظه­‌ای کانال قیمتی ۶۰ میلیون تومان را رها نمی­‌کند.

با این حساب، بی­‌آنکه اتفاق خاصی در بازار رخ داده باشد، تنها به‌­دلیل کاهش عرضه خودرو و ترس از آینده، قیمت اغلب محصولات شدیدا افزایش یافته است. ما هم پیشنهاد می­‌کنیم به جای پرداخت ۵۰۰ میلیون بابت چری­تیگو ۷، بروید و ام جی ۵۵۰ را بخرید یا به گزینه‌­های دیگر این گزارش نگاهی بیندازید. در ادامه با چند ماشین کارکرده­ درست و درمان که در محدوده ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می­شوند آشنا می­‌شوید.

مرسدس بنز ۱۸۰с

همین اول کار سوپرایز شدید؟ این خودرو واقعا از لای زرورق بیرون آمده و ضمن سلامت کامل بدنه و موتور، به خوبی از آن مواظبت شده است. در کنار این‌ها موتور سرحالی دارد، مصرفش مناسب است، سواری‌­اش از بهترین­‌های لیست امروز خودرو‌های این گزارش است و ست کمی از آن‌ها دارد. به­‌رغم برخی مشکلات در زمینه کمیابی قطعات مصرفی، استهلاکش هم مناسب است. ضمنا آسایشی که در اتاق این سری از بنز С کلاس هست را تنها در خودرو‌های بسیار گران‌­قیمت می‌توانید تجربه کنید. قدرت موتور این خودرو ۱۲۲ اسب بخار است و نوع موتور آن ۱۸۰۰СС است. مصرف سوخت ۹.۹ لیتری دارد و در بازار هم با قیمتی حدود ۱۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می­‌شود.

پژو ۴۰۷- مدل‌­های ۲۰۱۰

با مبلغی که بیش از سه برابر خواهد بود، می‌­توانید پژو ۵۰۸ را بخرید و در عین حال مختارید با یک سوم آن پرداخت، سری به یادماندنی ۴۰۷ را خریداری کنید که از هر نظر محصول استانداردی است. به غیر از سطح ایمنی مناسب و کیفیت ساخت قابل قبول، طراحی خودرو بسیار متفاوت و دلچسب است و همه جا شما را متفاوت می­‌سازد. امکانات اتاق هم با اینکه زیاد نیستند، اما بد هم نیستند و نیاز‌های معمول یک رانندگی اقتصادی و شهری را هم پوشش می­دهند. می­‌ماند هندلینگ و شتاب که ۴۰۷ در شهر آن را به شما می­دهد و در جاده با کمی تاخیر شما را به مقصد می­رساند. قدرت موتور این خودرو ۱۴۲ اسب بخار است و مصرف سوختی برابر با ۹.۱ لیتر دارد. نوع موتورش هم сс۲۰۰۰ دارد. مدل‌­های ۲۰۱۰ پژو ۴۰۷ هم‌­اکنون قیمتی حدود ۱۸۰ میلیون تومان دارد.

ام جی ۵۵۰- مدل ۲۰۱۲

با آن طرح بدنه مدرن و پویا، یک جلو پنجره کلاسیک و شکیل و البته اتاقی مجهز و بزرگ، ۵۵۰ برای شما یک سدان ایده‌­آل خواهد بود که واقعا اذیت نمی­کند و مثل بچه‌­های حرف شنو فقط مسیری که دلخواه شماست را طی می­کند. البته ایراداتی در شیوه طراحی چه در کابین و چه در بدنه آن وارد است، اما با مشاهده این میزان پرداخت، موتور توربو و قدرتمند در کنار مصرف سوخت مناسب و دامنه قابل قبولی از امکانات، ۱۹۵ میلیون پول زیادی برای این سدان چینی نیست. خوشبختانه وضعیت ایمنی این سدان هم بد نیست و ست کامل ایربگ و انواع ترمز‌ها در شرایط سخت به داد سرنشینان می‌­آیند.

ام وی­‌ام X ۲۲- مدل ۱۳۹۶

با کمتر از ۱۸۵ میلیون تومان می­توانید نسخه فول آپشن هاچ­بک کراس اقتصادی و پرفروش چری در ایران را در تریم اسپورت اکسلنت بخرید و از مصرف مناسب و طراحی خوبش لذت ببرید. این خودرو که در نسخه صفر کیلومتر حدود ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارد، استهلاکش مناسب است و حتی در کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر هم فرق زیادی با مدل صفر نخواهد داشت. امکانات به نسبت خوب اتاق در کنار قدرت نقدشونگی مناسب و قطعات فراوان از این سری محصولی فراگیر ساخته که ظرف سه سال بیش از ۳۰ هزار دستگاه از آن در ایران به فروش رفته و رضایت خاطر خریداران را هم جلب کرده است. مدل ۱۳۹۶ این خودرو قیمت برابر با ۱۸۵ میلیون تومان دارد.

کیا سراتو- مدل ۲۰۰۸

نسل اول سراتو وقتی به ایران پا گذاشت که مزدا ۳ و رنو مگان به لطف مونتاژ گسترده شرکت­‌های بهمن و پارس خودرو در حال جولان بودند و تویوتا کورولا نیز به شکل وارداتی بخشی از بازار را در اختیار داشت. این خودرو که تقلیدی آشکار از محصول تویوتا بود، موتور خوب، امکانات معمول و سواری پایداری دارد و مصرف سوختش در حد میانگین گروه است. با اینکه یک دهه از عمر این محصول می­گذرد، ولی کیفیت ساختش نزول نکرده و ظاهرش چیزی بین خمودگی تویوتا کورولا و مدرنیته محصولات جدید کیا است. دست آخر اینکه، سراتو نسل اول را از آن جهت پیشنهاد کردیم که دوامش بالاست. قیمت این خودرو مدل ۲۰۰۸، حدود ۱۹۷ میلیون تومان است.

رنو تندر پلاس اتومات- مدل ۱۳۹۷

خودرو بسیار خوبی است و هزینه نگهداری­‌اش یک برگ زرین در تاریخ محصولات رنو به شمار می­رود. از آنجا که ابدا خریدارانش را اذیت نمی­کند، پیدا کردن مدل­‌های کارکرده آن در بازار سخت است، ولی خب ارزش صبر کردن و گشتن را دارد. تندر پلاس که فرم ظاهری بهتری در مقایسه با نسخه معمولی تندر ۹۰ دارد، در بخش کابین هم بهتر از قبل طراحی شده و کسالت کمتری حین مسافرت به سرنشینان منتقل می­کند. این خودرو رانندگی ساده‌­ای دارد، گنجایشش بالا و صندوق بارش بزرگ است و در هر ۱۰۰ کیلومتر یکی از کمترین نرخ‌­های مصرف را به مالک خود تحمیل می­کند. تندر پلاس اتومات مدل ۱۳۹۷، قیمت حدود ۱۸۵ میلیون تومان دارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: irna.ir