5 دلیل مهم برای خرید سانگ یانگ تیوولی
ماشین سانگ یانگ تیوولی یکی از ماشین‌های خارجی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. برای خرید سانگ یانگ تیوولی دلایل زیادی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت

بررسی مشخصات سانگ یانگ تیوولی

کمپانی سانگ یانگ، کمپانی مطرح ماشین‌سازی در کره جنوبی است که توانسته ماشین‌های خوبی را روانه بازار می‌کند. خودروی سانگ یانگ تیوولی ارزان‌ترین محصول سانگ‌یانگ است و می‌تواند گزینه خوبی برای افراد بسیاری باشد که نمی‌خواهند پول بیش از اندازه‌ای برای یک ماشین خارجی بپردازند. در زیر می‌توانید مزایای خرید سانگ یانگ تیوولی دست دوم و نو را بخوانید.

    قیمت بسیار مناسب

مهم‌ترین چیزی که باید در قبال سانگ یانگ تیوولی گفت، قیمت بسیار مناسب آن است. این ماشین با داشتن ظاهری زیبا و امکاناتی خوب دارای قیمتی ارزان است و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. خرید سانگ یانگ تیوولی دست‌دوم می‌تواند راهی بسیار خوب برای کم کردن هزینه‌ها باشد. شما می‌توانید با مبلغی مناسب صاحب ماشینی خوب و زیبا شوید.

قیمت بسیار مناسب این ماشین باعث شده است که حتی در اروپا و آمریکا نیز این ماشین طرفداران زیادی داشته باشد و عده زیادی از آن استفاده کنند.

    امکانات و تجهیزات مناسب

ماشین سانگ یانگ تیوولی دارای امکانات و تجهیزات مناسبی است. صفحه نمایشگر خوب، سیستم صوتی و رادیویی مناسب، گرم‌کن صندلی و فرمان، چراغ‌های زیبا و دیگر موارد در این ماشین وجود دارند که باعث می‌شود خرید سانگ یانگ تیوولی برای افراد جذاب‌تر شود. همه این‌ها باید در کنار قیمت ارزان سانگ یانگ تیوولی در نظر گرفته شوند. حال اگر فردی قصد خرید سانگ یانگ تیوولی کار کرده را داشته باشد قیمت بسیار پایین‌تر هم خواهد بود.

سیستم ورود و روشن شدن ماشین بدون کلید از دیگر امکانات خوب سانگ یانگ تیوولی است. سیستم کروز کنترل ، گرم‌کن آینه و پنجره‌های برقی از دیگر امکانات این ماشین‌اند و تمامی این امکانات دارای استاندارد بالایی هستند.

کمپانی سانگ یانگ تا 7 سال، ماشین شمارا تضمین کرده است و هر وقت که قطعه‌ای از ماشین خراب شد به‌راحتی آن را تعمیر یا تعویض خواهد کرد. شما می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید در جاده‌ها برانید چون با داشتن گارانتی تا هفت سال بیمه هستید و شرکت بسیاری از هزینه‌های خرابی ماشین را پوشش خواهد داد.

    فضای زیبا و کافی

وارد شدن و خارج شدن از سانگ یانگ تیوولی بسیار آسان است چون دارای درب‌های بزرگی است و فضای داخلی مناسبی دارد. هر دوی صندلی‌های جلو برای افراد قدبلند فضای مناسبی دارند و افراد به راحتی می‌توانند پاهای خود را دراز کنند.

درون سانگ یانگ تیوولی می‌توان به‌راحتی وسایل ضروری را قرارداد و فضای زیبا و کافی داخلی باعث می‌شود تا از آن لذت ببرید. داشبوردها و صندلی‌ها به‌خوبی طراحی‌شده‌اند و باید گفت این‌یکی از بهترین چیزهایی است که با خرید سانگ یانگ تیوولی نصیب شما می‌شود . البته باید بدانید که کیفیت مواد بکار رفته اندکی پایین است.

فضای صندلی‌های عقب نیز به‌صورت خوبی طراحی‌شده است و با توجه به شکل جعبه‌ای مانند ماشین و سقف بالای آن؛ فضای باز و خوبی در عقب وجود دارد. شما حتی از برخی ماشین‌های گران‌تر مانند داچیا داستر نیز فضای بیشتری خواهید داشت. حتی اگر در عقب سه نفر نیز حضورداشته باشند بازهم کسی احساس فشار چندانی نخواهد کرد. به‌راحتی می‌توان صندلی کودک را در عقب سوار کرد و از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد. صندلی‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا افراد به‌راحتی سرخود را روی آن بگذارند و استراحت کنند.

به دلیل فضای مناسب آن، بسیاری از افراد و خانواده‌ها این ماشین را دوست دارند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که صندوق‌عقب آن فضای چندان بزرگی ندارد و نمی‌تواند بار زیادی را در خود جای دهد.

    گیربکس خوب

هرچند که پیشرانه موتور سانگ یانگ تیوولی ضعیف است اما باید گفت که گیربکس خوب و نسبتاً قدرتمندی دارد. گیربکس این خودرو از شرکت ژاپنی AISIN است و قادر خواهد بود شرایط رانندگی خوبی را برای شما فراهم آورد.

    طراحی بیرونی زیبا

با خرید سانگ یانگ تیوولی شما صاحب یک ماشین زیبا خواهید شد که دارای طراحی بیرونی جذابی است. چراغ های جلو منحصر بفرد و زیبا هستند، جلوبندی ماشین مناسب است و خطوط ماشین هم به خوبی طراحی شده اند. همگی این ها می توانند دلایلی خوب برای خرید سانگ یانگ تیوولی دست دوم یا نو باشند.
خرید سانگ یانگ تیوولی کارکرده

سانگ یانگ تیوولی جزء ماشین‌های پرطرفدار خارجی در ایران است و برای همین زیاد خریدوفروش می‌شود. سانگ یانگ تیوولی را می‌توان از بنگاه‌های معاملاتی ماشین یا از طریق سایت‌ها خریداری کرد. سانگ یانگ تیوولی کارکرده و دست دوم می‌تواند برای افرادی که دنبال ماشین خوب و باکیفیت اما ارزان هستند بسیار گزینه مناسبی باشد. شما می‌توانید پرداخت پول به‌اندازه یک ماشین ایرانی مانند سمند نو، یک سانگ یانگ تیوولی کارکرده را خریداری کنید.

شما می‌توانید در سایت‌های فروش و یا از طریق نرم‌افزارهای خریدوفروش به دنبال ماشین سانگ یانگ تیوولی کار کرده بگردید و آن را خریداری کنید. حتماً ماشین سانگ یانگ تیوولی دست‌دوم را پیش از خرید کردن بررسی کنید. از یک فرد خبره بخواهید تا آن را ببیند و رنگ و دیگر مسائل آن را بررسی کند. سانگ یانگ تیوولی در صورت سالم و سرپا بودن می‌تواند برای شما ماشینی بسیار خوب و مقرون‌به‌صرفه باشد.

این خودرو، ماشین زیبایی است که ارزانی آن باعث شده تا خواهان زیادی داشته باشد. این ماشین باوجود ارزانی دارای آپشن های بسیار خوبی است و بسیار بهتر از دیگر ماشین‌های چینی ارزان‌قیمت است. البته این ماشین معایبی هم دارد که باید درباره آن‌ها نیز تحقیق کرد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir