شرکت حمل و نقل مارچی به تازگی طرحی برای یک اتومبیل بسیار لوکس داده است...

شرکت حمل و نقل مارچی به تازگی طرحی برای یک اتومبیل بسیار لوکس داده است.این طرح به عنوان یک کاخ بر روی جاده ها شناخته میشود.این ماشین به قدری مجهز است که در هنگام مسافرت به هیچ عنوان نیاز به توقف ندارید زیرا میتواند تمام موارد مورد نیاز شما را تامین میکند.
این خودرو قرار است در سه طرح متفاوت ساخته شود.طرح اصلی آن برداشته شده از طرح لویجی کلانی در سال 2001 می باشد. بعضی از قسمت های آن واقعا زیبا و باورنکردنی هستند مانند شیشه بیضی شکل آن که همگان را به حیرت وامیدارد. موتور این خودرو یک موتور 530 اسب بخاری است که با سوخت دیزلی کار میکند و بیشتر بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است و همیچنین این ماشین دارای گواهینامه های خوب در بخش ایمنی می باشد.


مدل خانوادگی
این مدل از این ماشین برای راحتی خانواده ها طراحی شده است.تمام سیستم های داخلی آن به صورت خودکار کار میکند . از جمله مزایا آن میتوان به دو طبقه بودن آن اشاره کرد همچنین دارای یک آشپزخانه،اتاق خواب حمام و دستشویی ویک اتاق نشیمن گاه اشاره کرد.شما میتوانید از همه این امکانات در کنار یک سیستم استریو و پخش قوی  لذت ببرید.



مدل اختصاصی(VIP)
این مدل به عنوان یک دفتر کار یا یک محل برای جلسات آن هم به صورت متحرک شناخته میشود.با داشتن 6 مبل اداری و راحت همراه سیستم ماساژ میتواند بسیار محل خوبی برای برگزاری جلسات رسمی آن هم بر روی جاده ها باشد.همچنین سقف 2.5 متری آن فضایی خوب برای راحت قدم زدن و نفس کشیدن را به شما میدهد.


مدل چشم انداز
این مدل با یک فضای زیاد طراحی شده است و همین امر باعث به وجود آمدن یک فضای خوب برای یک محل کار شده است.طول این خودرو 12 متر است و به علت اینکه در آن وسیله اضافی به کار نرفته است،فضای زیادی دارد.





هر سه  مدل های بالا میتوانند واقعا به یک کاخ متحرک تبدیل شونداگر مقداری وسایل شیک و زیبا در آن گذاشته شود.در ضمن در هر سه مدل شومینه ای تعبیه شده است که در هنگام پارک بودن ماشین میتوان از ان استفاده کرد همچنین دارای امکانات ساده ای مانند اینترنت یا تلوزیون نیز می باشند.لازم به ذکر است که این خوذرو به عنوان گرانترین خودروی جهان نیز شناخته میشود.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir

مطالب جالب دیگر:
دختر سرشناسی که در یک روز 10 عمل زیبایی انجام داد و حالا بدنش ناقص شده است! + عکس
کاپیتان کلثوم، نخستین خلبان زن!! + عکس
موبایل با قابلیت 4 سیمکارت به بازار آمد! + عکس
12 عادت بد که باید ترک کنید!
دختر زیبایی که یک روح سرکش شد!!