اگر قصد دارید با یک خودروی سه چرخ که موتور آن در بیرون از بدنه تعبیه شده و می تواند با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید...

اگر قصد دارید با یک خودروی سه چرخ که موتور آن در بیرون از بدنه تعبیه شده و می تواند با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.
نظر شما در مورد یک وسیله نقلیه بین موتورسیکلت و اتومبیل چیست؟ یک وسیله نقلیه که موتور آن در جلوی بدنه قرار می گیرد و دارای سه چرخ است. "مورگان سه چرخ" وسیله نقلیه مورد نظر است که در این مطلب با آن آشنا می شوید.
موتور این خودرو از شرکت "S&S " در ایالت ویسکانسن آمریکا تهیه شده است و به صورت مورب در جلوی خودرو نصب شده است. این موتور توان تولید نیروی در حدود ۱۱۵ اسب بخار را دارد و در زمانی در حدود ۴ ثانیه سرعت این خودرو را از صفر به صد کیلومتر می رساند.





این خودرو از یک جعبه دنده ساخت کمپانی مزدا بهره می برد و دنده ۵ حالته دستی نیز در آن به کار رفته است. سرعت بیشینه این خودرو در حدود ۲۰۰ کیلومتر برساعت است. در این خودرو دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب قرار گرفته است و دو اگزوز که بر روی بدنه وصل شده است وظیفه بیرون دادن گازهای تولید شده در موتور را دارد.


اتومبیل ساخت شرکت "مورگان" توانایی حمل دو نفر سرنشین را دارد که بر روی دو صندلی تمام چرم بسیار راحت خواهند نشست .
یکی دیگر از نکات مثبت این خودرو مصرف پایین سوخت آن است این خودرو در هر ۱۴ کیلومتر تنها یک لیتر بنزین مصرف می کند و در حال حاضر با قیمت ۳۰ هزار پوند به بازار عرضه شده است.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
4 پیر زن میلیاردر جهان! + عکس
شهری که تمام زن و شوهر ها به یکدیگر خیانت می کنند!!
مردی که با سو استفاده از چهره مثبت خود 1000دختر را مورد سو استفاده جنسی قرار داد!!+ عکس
مانکن بلژیکی برای جلب توجه مسئولان عکس نیمه برهنه اش را منتشر کرد!!+ عکس