خودروهای مختلفی هر ساله تولید می شوند و قیمت های مختلفی نیز دارند البته در این میان برخی خودروها به خاطر اینکه از طلا و یا وسایل تزئیناتی ساخته شده اند گران هستند ولی...

خودروهای مختلفی هر ساله تولید می شوند و قیمت های مختلفی نیز دارند البته در این میان برخی خودروها به خاطر اینکه از طلا و یا وسایل تزئیناتی ساخته شده اند گران هستند ولی برخی به طور اولیه و از کارخانه قیمت های سرسام آوری دارند.
بسیاری از دوست داران خودرو حتما می دانند که بوگاتی ویرون این روزها لقب گران ترین خودروی دنیا را با قیمت 1.5 میلیون دلار به دوش می کشد که البته جایگاهش به نظر خیلی مطمئن نیست و ممکن است این لقب را به خودروی دیگری بدهد.
" LykanHypersport" خودروی جدید است که قرار است در نمایشگاه خودروی قطر در سال 2013 رونمایی شود و البته احتمال آن را دارد که لقب گران ترین خودرو را برای خودش بدست آورد.
این خودرو قرار است با قیمت 2.2 میلیون دلار (هردلار 3500تومان) یعنی بیش از نیم میلیون دلار گران تر از بوگاتی به فروش برسد، در حالی که امکانات آن از بوگاتی بسیار کمتر است.
این خودرو می تواند 0 تا 100 را در 2.7 ثانیه طی کند و همچنین سقف سرعت آن نیز 400 کیلومتر در ساعت است. در مقابل بوگاتی سقف سرعتی 424 کیلومتری و همچنین 0 تا 100 را در 2.5 ثانیه طی می کند.



این خودرو البته دارای امکانات ویژه مانند چرم های اصل و مرغوب برای صندلی ها، استفاده از طلا در طراحی داخلی و همچنین چراغ هایی از الماس است که همه این موارد قیمت آن را بالا برده اند.
این خودرو همچنین در تعداد کم تولید می شود و در سل 2013 تنها 7 عدد از آن ها قرار است وارد بازار شود. گفته می شود تنها طراحی بدنه این خودرو نزدیک به 6 سال زمان برده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
زنی که با 6 هوو زندگی می کرد اما سرانجام... ! + عکس
عکس منتخب روز / 8 بهمن
روش درمان ایدز: ویروس ایدز علیه ایدز !