خودرو تیانا لوکس ترین خودروی تولیدی کشور همواره بر اساس آمار سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در صدر جدول با کیفیت ترین ها قرار دارد...

خودرو تیانا لوکس ترین خودروی تولیدی کشور همواره بر اساس آمار سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در صدر جدول با کیفیت ترین ها قرار دارد.
این خودرو که از سال 89 تولید آن در شرکت پارس خودرو آغاز شده در مقایسه با خودروهای هم کلاس خود همواره از نظر کیفیت وضعیت مطلوب تری داشته است.
خودرو تیانا در کلاس E یا همان سدان لوکس بزرگ است که حجم موتور 2500 سی سی و مصرف پائین سوخت آن یکی از عوامل برتری این خودرو نسبت به رقبا است.
این خودرو بی نظیر با بهره بردن از آخرین سیستم های ایمنی چون ترمز ضد قفل(ABS)، توزیع الکترونیکی ترمز بین چرخ ها(EBD)، سیستم ترمز در مواقع اضطراری(BA) و سیستم پیشرفته کنترل دینامیکی(VDC) اطمینان خاطر و لذت رانندگی را برای سرنشینان به ارمغان آورده است.
 علاوه بر این با به کارگیری کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، پشت سری فعال شونده و کمربندهای پیش کشنده شعار تولید خودروی محافظ انسان را به نمایش می گذارد.



  موتور خودروی تیانا جزء ده موتور برتر دنیا و از سری موتورهای (VQ) است که به همراه تکنولوژی مدرن سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) باعث امکان انتقال کامل و سریع نیروی محرکه به بالاترین راندمان و شتاب گیری پیوسته می شود و علاوه بر این عاملی برای بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش میزان آلاینده های خروجی از خودرو است.
همچنین این خودرو از نظر ظاهری با طراحی بیرونی چشمگیر و فاخر خود توانسته نگاه خریداران بازار کشور را به خود مجذوب کند و با بهره گیری از اجزای با کیفیت داخلی و سقف شیشه ای و زیبا مانند یک هتل مجلل، آرامش را به سرنشینان هدیه می دهد.
شرکت پارس خودرو در مقایسه با خودروهای هم کلاس خود و به دلیل ایجاد مزیت رقابتی، قیمت این خودرو پائین تر از قیمت واقعی به بازار عرضه می شود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
درخواست نخریدن آجیل: خواهش میکنیم نخرید!
دردسر کیت میدلتون و همسرش برای نامگذاری فرزندشان!
عکس: دزدیدن پیتزا در پشت چراغ قرمز!!
6 نكته طلايی برای خرید لپ تاپ مناسب!