بسیاری از علاقمندان به اتومبیل به ایجاد تزئینات موافق با سلیقه خود روی اتومبیلشان فکر می کنند اما بسیاری اعتقاد دارند که یک پورشه پانوراما مخملی تزئینات را به سطح جدیدی از هنر منتقل کرده است...
بسیاری از علاقمندان به اتومبیل به ایجاد تزئینات موافق با سلیقه خود روی اتومبیلشان فکر می کنند اما بسیاری اعتقاد دارند که یک پورشه پانوراما مخملی تزئینات را به سطح جدیدی از هنر منتقل کرده است.
صاحب پورشه پانوراما مخملی متعلق که در شهر لندن رویت شده مشخص نیست، اما این امر مشخص شده است که پورشه مخملی که برای نخستین بار در نوع خود مشاهده شده با همکاری شرکت " راکون" و با هزینه 2500 پوندی طراحی و اجرا شده است.
برای اولین بار این پورشه به جیمز لستر یک شرکت کننده تازه کار در مسابقات اتومبیل رانی نسبت داده شد، اما پس از آن بسیاری با ابراز تعجب از این اقدام اظهار داشتند که چرا یک نفر باید بخواهد ظاهر پورشه 100 هزار پوندی را خراب کند.
جیم هولدر تحلیلگر مجله اتوکار صاحب این اتومبیل را فردی سبک مغز توصیف کرد.
شرکت اجرا کننده این طراحی نام این طرح را مخمل الیت 9100 گذاشته و آن را به تمام اتومبیلها و در تمام رنگها از جمله صورتی و نارنجی ارائه می کند.



این مواد تا سه سال روی اتومبیل باقی می ماند و اگر صاحب اتومبیل بخواهد تغییرات دیگری در اتومبیل ایجاد کند، افراد حرفه ای این شرکت تمام مخمل را از بین برده و ظاهر اتومبیل مثل روز اول می شود.
ریچارد کلارک مدیر عامل شرکت " راکون" گفت: شاید باور این مسئله سخت باشد اما این مواد به سادگی روی اتومبیل قابل شستشو است.
درحالی که مشاهده پورشه پانوراما مخملی برای نخستین بار صورت گرفته، شرکت "راکون" مدعی شده است که تقاضا برای انجام این فرآیند برای اتومبیلها در حال افزایش است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
داستانی یک خطی اما بسیار بسیار با مفهوم!!
سرانجام هولناک یک مرد بخاطر ارتباط کثیف با گوسفند!!
عکس هایی از چهره دیدنی صبا کمالی بازیگر سینما قبل و بعد از جراحی زیبایی
اختراعی عجیب برای رد و بدل کردن بوسه از طریق اینترنت! + عکس