میشا
یکی از اهدافی که خودروها ساخته و وارد بازار می شوند ساده کردن زندگی و کمک به خانواده برای افزایش سطح راحتی است. از این رو هر چه امکانات خودرو بهتر باشد....
یکی از اهدافی که خودروها ساخته و وارد بازار می شوند ساده کردن زندگی و کمک به خانواده برای افزایش سطح راحتی است. از این رو هر چه امکانات خودرو بهتر باشد راحتی عمل نیز بیشتر است.
خودروسازان تا به حال توانسته اند خودرو را به یک محل کاملا زیبا و البته با تمامی امکانات تبدیل کنند اما هیچگاه آن را برای یک خانواده و زندگی یا مسافرت های هیجان انگیز طراحی نکرده اند.

"آلکسیو آندری" طراحی است که خودروی همه کاره را به تازگی رونمایی کرده است. این خودرو می تواند به محلی برای زندگی، سرگرمی و حتی اداره و محل کار تبدیل شود. این خودرو قابلیت تغییر داشته، انعطاف  پذیری و هماهنگ سازی آن با کار دلخواه نیز بسیار ساده است.

"میشا" یک خودروی شاسی بلند است که درون آن محیطی بسیار جالب طراحی شده است. درون این خودرو به راحتی با کار شما هماهنگ می شود.

 برای مثال اگر قصد برگزاری کنفرانس دارید می توانید این خودرو را به میز مذاکره تبدیل کنید یا در پیکنیک ها صندلی های خودرو را خارج کنید و از آن به عنوان صندلی راحتی استفاده کنید.



این خودرو با استفاده از موتورهای الکتریکی کار می کند و روی چرخ های آن قابلیتی وجود دارد که می تواند چرخ را تبدیل به پنجه های خرس کند. این یعنی خودرو می تواند از هر محیطی عبور کرده و تمامی موانع را از بین ببرد. این خودرو برای سال های 2025 به بعد آماده شده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
حرکت باور نکردنی کودک درون شکم مادر!! + عکس
ساعتی که زمان مرگ را اعلام می کند/ شمارش معکوس برای مرگ!!
تبریک جالب سالگرد ازدواج به روش مرد عاشق! + عکس
عکسی جالب از جنت جکسون در سن 10 سالگی!!
سقط جنین اجباری و گریه های همسر! + عکس