ماشین  سوپراسپرت
W Motors، پس ازرونمایی از نسخه ی نهایی Lykan HyperSport در نمایشگاه خودروی دبی، حال به سراغ محصول دیگری رفته و رندرهای سوپراسپرت جدید خود را منتشر کرده است....
W Motors، پس ازرونمایی از نسخه ی نهایی Lykan HyperSport در نمایشگاه خودروی دبی، حال به سراغ محصول دیگری رفته و رندرهای سوپراسپرت جدید خود را منتشر کرده است .

با توجه به برنامه ریزی ها، رقیب جدید سوپراسپرت ها در سال 2015 به بازار خواهد آمد. هنوز مشخصات فنی از این خودرو منتشر نشده است، اما به گفته ی رئیس کمپانی ، Ralph Debbas نسخه ی سوپراسپرت Lykan به مراتب عملکردی بهتر از هایپراسپرت خواهد داشت. این در حالیست که نسخه ی هایپراسپرت از یک موتور 3.7 لیتری تخت 6 سیلندر با قدرت 750 اسب بخار و گشتاور 960 نیوتن متر بهره می برد. شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه ای و حداکثر سرعت 385 کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصه های این خودرو می باشد .





با این اوصاف به نظر می آید نسخه ی سوپراسپرت یک هیولایی با 1000 اسب بخار قدرت باشد و بتواند به راحتی تمامی رکوردها را به نام خود ثبت کند. این نسخه همانند هایپر اسپرت تولید محدود خواهد بود و در آن از امکانات فوق لوکس هایپر اسپرت خبری نیست.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pedal.ir

مطالب جالب دیگر:
عجیب‌ترین روش درآمدزایی که به ذهن کسی خطور نمی کند! + عکس
عكس جديد نيوشا ضيغمی با ماشين گران قيمتش
ستاره های هالیوود تعطیلاتشان را کجا می گذرانند؟! + عکس
ستاره های هالیوود تعطیلاتشان را کجا می گذرانند؟! + عکس
آیا این ستاره هالیوود با این گریم عجیب را می شناسید؟!! + عکس