طراحی صریح، کارآیی هر چه بیشتر به همراه فن آوری های بی شمار استاندارد در پورشه کاین جدید جمع شده تا باز هم طرفدارن این خودروی موفق را راضی کند...
طراحی صریح، کارآیی هر چه بیشتر به همراه فن آوری های بی شمار استاندارد در پورشه کاین جدید جمع شده تا باز هم طرفدارن این خودروی موفق را راضی کند.
نسل جدید از این مدل با راندمان بالاتر و در عین حال ویژگی های پایه طراحی پورشه معرفی شده است. در نسل جدید کاین شاهد طراحی برجسته تر با خطوط دقیق و زوایای منعکس کننده نورهستیم که بسیار هدفمند طراحی شده اند،. در نگاه اول می توان کاین جدید را به عنوان یک خودروی پورشه شناخت، اما جلوبدنه و همچنین قسمت عقب بدنه از نو طراحی شده‌اند. در حالی‌که چراغ های طول روز ال.ای.دی و چراغ های زنون جلو دوباره استفاده شده‌اند، گلگیرها، کاپوت و پره‌های هواکش دوباره طراحی شده‌اند.



زاویه پره‌های هواکش جلو در سرعت های متفاوت تغییر می‌کند و آیرودینامیک را بهبود می بخشد. چراغ های ال.ای.دی طول روز جلو، فرمان اسپرت چندمنظوره و همچنین در عقب از مدل ۹۱۸ اسپایدر گرفته شده اند. از گزینه های تغییر یافته دیگر می توان به خروجی اگزوز، چراغ های عقب، چراغ ترمز و جای پلاک اشاره کرد. صندلی ها هم تغییر کرده اند و پدال تعویض دنده هم به کابین اضافه شده است.
کاین جدید در پنج نمونه به بازار می آید: کاین S، کاین توربو، کاین دیزل، کاین S دیزل و کاین S E هیبرید که نخستین اس.یو.وی هیبریدی شارژی است. این مدل به همراه پانامرا S E هیبریدی و اسپایدر ۹۱۸، پورشه را به تنها خودروسازی تبدیل می‌ کند که سه خودروی هیبریدی شارژی تولید می کند. همه موتورهای جدید عملکرد بالاتری ارائه کرده و از مصرف سوخت کم‌تری بهره می‌برند.




موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر و V شکل دوتوربویی در مدل کاین S به طور کامل توسط پورشه طراحی شده است. مدل توربو هم از یک موتور هشت‌سیلندر ۴.۸ لیتری و مجهز به بای‌توربو تغذیه می کند که ۵۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با استفاده از آن شتاب‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت کاین توربو ۴.۵ ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعتش به ۲۷۹ کیلومتر بر ساعت می رسد.

مدل های مختلف کاین جدید در ماه اکتبر / مهر امسال به بازار می آیند. قیمت آن ها به این صورت است: کاین دیزل ۶۱،۷۰۰ دلار، کاین اس ۷۴،۱۰۰ دلار، کاین اس دیزل ۷۶،۴۰۰ دلار، کاین اس.ای هیبرید ۷۶،۴۰۰ دلار و کاین توربو ۱۱۳،۶۰۰ دلار.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir


مطالب جالب دیگر:
21 نکته جالب درباره BMW که نمیدانستید
عکس های ترانه علیدوستی وقتی که در چالش آب یخ شرکت می کند و خیس می شود
گران قیمت ترین هات داگ دنیا! 550 هزار تومان!! + عکس
دروغ بزرگ ۵ شهریور را باور نکنید!!
تاکسی های فضاپیما هم آمدند!!