10 خودروی جدید و لوکس که بزودی وارد بازار ایران می شوند! عکس
10 خودروی جدید از شرکت‌های هوندا، فولکس واگن، سئات، اوپل و غیره در حال ورود به بازار ایران هستند. ما در این مقاله شما را با محصولات جدید بازار خودرو ایران آشنا می‌کنیم.

با محصولات جدید بازار خودروی ایران آشنا شوید

هر باری که سایت سفارش خودرو بسته شده و بازگشایی می‌شود، معمولا مدل‌های قدیمی‌تر حذف شده و جایشان را محصولات نوظهوری می‌گیرند. اینطور به نظر می‌رسد که اگر 3 سال از تولید و عرضه‌ی یک خودرو در بازار کشورمان گذشته باشد، با توجه به عدم عبور از استانداردهای لازم از لیست اتومبیل های مجاز حذف خواهند شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تویوتا کرولا اشاره کرد. حال باید دید که این موضوع آیا شامل محصولات شرکت‌های فعال شامل کیا، تویوتا و هیوندای می‌شود یا خیر!

بر اساس شنیده‌ها قرار است اتومبیل های جدیدی وارد بازار ایران شوند و جایگزین محصولات فعلی در رنج‌های مختلف قیمتی شوند. این درحالیست که ما می‌توانیم شاهد ورود چند کمپانی شرقی و از همه مهم‌تر، ورود رسمی فولکس واگن به بازار ایران باشیم.

ما در این مقاله لیستی از 10 خودروی جدید را گرد هم آورده‌ایم که بیشترین شانس را برای ورود به بازار کشورمان دارند. این مدل‌ها همگی از محبوبیت جهانی خوبی برخوردار بوده و طیف مختلفی از انواع اتومبیل‌ها نظیر هاچ بک، شاسی بلند و مینی ون را تشکیل می‌دهند.

هوندا سیویک

سیویک نام یک خودرو محبوب سدان ژاپنی است که می‌تواند با ورود به بازار کشورمان جایگزین ایده آلی برای خودرو تویوتا کرولا بوده و فروش بالایی را به دست آورد. از آنجایی که ایرانی‌ها ذهنیت بسیار خوبی نسبت به سیویک دارند، تغییر ذائقه بازار کشورمان از تویوتا به سمت هوندا می‌تواند امری پیشبینی شده باشد.
 

پژو 308

peugot.jpg

پژو 308، خودرو هاچ بک میان رده پژو می‌تواند با قیمتی در حدود 150 الی 180 میلیون تومان، به رقیبی سرسخت برای اتومبیل های فولکس واگن گلف، تویوتا آئوریس و سئات لئون تبدیل شود که همگی تا پایان سال 96 وارد بازار کشورمان خواهند شد.
 

هیوندای کونا

kona.jpg

کونا را می‌توان یک موحبت الهی برای شرکت هیوندای دانست، چرا که محبوبیت آن‌ها چند سالی بود در بازارهای جهانی رو به افول بود و کونا نشان داد بار دیگر می‌توان به غول خودروسازی کره‌ای اعتماد کرد. خودروی جدید کونا که تا پایان سال وارد بازار کشورمان می‌شود می‌تواند طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به اتومبیل های کراس اوور را به سمت خود بکشاند و با قیمتی کمتر از تویوتا سی اچ آر به گزینه‌ی خوبی برای خرید تبدیل شود. اگر اشتباه نکنیم، این محصول از قیمتی کمتر از 170 میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید.
 

سئات لئون

لئون نام خودرو هاچ بک اسپورت شرکت اسپانیایی سئات است که قرار است تا چندی دیگر وارد بازار ایران شود و نبود محصولات جذابی همچون فولکس واگن گلف و هیوندای آی 30 را کم‌رنگ‌تر کند. این درحالیست که برای بار نخست، لئون نتوانست عملکرد خوبی را در بازار کشورمان داشته باشد و در رنج اتومبیل‌های 150 میلیونی فروش قابل قبولی را به دست آورد. آیا این دفعه شانس با خودروساز اسپانیایی همراه است؟
 

فولکس واگن پاسات

wagun.jpg

پاسات یک سدان متوسط، اما محبوب از سوی فولکس واگن است که با قیمتی بین 200 الی 250 میلیون تومان وارد بازار کشورمان خواهد شد تا با محصولات ژاپنی، کره‌ای و فرانسوی هم رنج خود به رقابت بپردازد. با مقایسه‌ی ضمنی می‌توان گفت که هندلینگ عالی این خودرو را می‌تواند از رقیب پرفروش آن در ایران یعنی رنو تالیسمان جلو بیاندازد.
 

اوپل اینسیگنیا

همانطور که چند وقت پیش عنوان کرده بودیم، به زودی شاهد حضور محصولات اوپل در بازار کشورمان خواهیم بود. یکی از قطعی‌ترین این محصولات که در رنج قیمتی 250 الی 300 میلیونی قرار می‌گیرد اوپل اینسیگنیا است. این سدان بزرگ و نیمه لوکس از طراحی و پلتفرم یکسانی با بیوک رگال برخوردار است و می‌تواند به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های هم سطح خود در بازار ایران شناخته شود.
 

هوندا اچ آر وی

هوندا اچ آر وی را می‌توان با فروش 365 هزار دستگاه در شش ماهه نخست سال جاری میلادی، پرفروش‌ترین خودرو شاسی بلند جهان نامید. اگر همه چیز طبق روال عادی خود پیش برود و این محصول نیز با مشکلات برادر بزرگ‌ترش یعنی هوندا سی وی آر روبرو نشود، می‌توانیم از همین حالا فروش بالای آن را حدس بزنیم. این شاسی بلند جمع و جور شهری که از ظاهری اسپورت و جوان پسند برخوردار است، با رنج قیمتی 160 الی 180 میلیون تومانی وارد بازار ایران می‌شود و بهرقابت با هیوندای کونا خواهد پرداخت.
 

دی اس 7

DS.jpg

کمپانی دی اس برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران 95 بود که حضور رسمی خود در بازار ایران را اعلام کرد. حال کراس اوور سوپر لوکس و جذاب این کمپانی به نام دی اس 7 آماده‌ی ورود به بازار کشورمان شده است تا بتواند عرصه را برای حضور لکسوس ان ایکس تنگ کند. این محصول همراه با امکانات بسیار بالا و مناسب خود با قیمت 300 میلیون تومانی به فروش خواهد رسید. هرچند هنوز مدل پیشرانه قابل استفاده این خودرو برای بازار کشورمان مشخص نشده است.
 

رنو اسپیس

اسپیس، نام یک مینی ون سوپر لوکس از سوی شرکت رنو است که می‌توان آن را هم رده با کیا کارنس دانست. رنو اسپیس که تقریبا در کشورمان بی رقیب است، یک خودرو خانوادگی 7 نفره بوده که احتمالا با قیمت حدود 200 میلیون تومانی خود فروش موفقی را تجربه خواهد کرد. اسپیس همراه با ظاهر دلنواز و مدرن، امکانات کافی و ظرفیت داخل کابین عالی خود می‌تواند هر رقیبی را از راه به در کند.
 

تویوتا کمری جدید

زمانی تویوتا کمری یکی از جذاب‌ترین محصولات بازار کشورمان بود و فروش عالی آن را می‌توان از محصولات قدیمی حاضر در خیابان‌ها حدس زد. حال ظاهرا نسل جدید این سدان انقلابی متوسط تویوتا آماده‌ی ورود به بازار کشورمان است. اگر تویوتا با قیمتی کمتر از 250 میلیون تومان این محصول را وارد بازار کشورمان کند، بعید به نظر می‌رسد مشکلی برای جلوگیری از فروش آن در ایران وجود داشته باشد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: gadjetnews.ir