پژو 207 صندوقدار آمد + قیمت و عکس
ایران خودرو بزودی عرضه پژو 207 صندوقدار را عرضه خواهد کرد.

پژو ۲۰۷ صندوقدار آمد!

شرکت ایران خودرو برنامه دارد تا طی روزهای آتی پژو ۲۰۷ آی جدید را در نسخه سدان عرضه نماید. این خودرو از نظر ابعاد و اندازه و بسیاری از قطعات مشابه با ۲۰۶ صندوقدار است و تنها برخی امکانات جدید بر روی آن دیده می شود.

پژو ۲۰۷ آی جدید به امکاناتی نظیر دوربین دنده عقب، مانیتور، کروزکنترل، بلوتوث روی فرمان، جی پی اس، پخش DVD، دی لایت و… مجهز است.

همچنین این خودرو با گیربکس اتوماتیک سابق ۲۰۶ و ۲۰۷ نیز عرضه می شود. حال احتمال دارد که ایران خودرو در آینده ای نزدیک ۲۰۷آی صندوقدار را نیز هم با گیربکس ۵ دنده دستی و ۴ دنده اتوماتیک به بازار عرضه کند.


پژو ۲۰۷ صندوقدار

پژو ۲۰۷ صندوقدار

با توجه به نوع قیمت گذاری پژو ۲۰۷آی، احتمال دارد که نسخه صندوقدار دنده دستی آن قیمتی کمتر از ۴۵ میلیون تومان داشته باشد و مدل اتوماتیک آن با بهایی نزدیک به ۴۹ میلیون تومان به بازار عرضه شود.

در صورت انجام چنین قیمت گذاری می توان پیش بینی کرد که رقابت اصلی ایران خودرو به کم شریک تجاری فرانسوی اش با چینی های بازار آغاز می شود. در این چند ساله بسیاری از خودروسازان چینی، سدان های اتوماتیک کمتر از ۶۰ میلیون تومانی را به بازار عرضه کرده اند که توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به سمت خود بکشند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir