10 خودروی شاسی بلند پرطرفدار و کمتر از 100 میلیون تومان در ایران! عکس
چینی ها بازار خودروهای شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون تومانی را در ایران قبضه کردند که در ادامه به معرفی 10 خودروی شاسی بلند پرطرفدار چینی می پردازیم.

بازار شاسی بلندهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان در قبضه چینی‎ها

در جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به اعلام میزان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری پرداخته است با کیفیت ترین خودروهای شاسی بلند زیر 100 میلیون از دیدگاه مشتریان، به ترتیب هایما S7 توربو اتوماتیک، بی وای دی S6 اتوماتیک، جک S5 دنده ای در رده اول تا سوم قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش عنوان شده که ام وی ام X22 دنده ای، چری تیگو5 اتوماتیک، جک S5 اتوماتیک، چانگان CS35 اتوماتیک، ام وی ام X33 اتوماتیک، ام وی ام X22 اتوماتیک و لیفان X60 اتوماتیک توسط مصرف کنندگان به عنوان برترین خودروهای شاسی بلند زیر 100 میلیون انتخاب شده اند.

در تحقیق شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد که با 69.074 نفر از خریداران 97 خودروی سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 1396 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه شده نشان می دهد رضایتمندی مشتریان در مقایسه با سال 1395 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده است.

نکته قابل توجه این گزارش را باید مانور خودروهای چینی در بازار کشور دانست چرا که تمام 10 خودروهای شاسی بلند اعلام شده در گزارش که از دیدگاه مردم حائز رتبه شده اند چینی هستند.

شرکتهای چینی در طول سالهای اخیر به خوبی ذائقه مردم ایران را شناسایی و با رنگ و لعاب دادن به محصولات خود فروش خوبی را در کشور کسب کرده اند.


10 خودرو شاسی بلند کمتر از 100 میلیون تومان

10 خودرو شاسی بلند کمتر از 100 میلیون تومان



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: نیشخط