لکسوس ویژه مشتریان خاص RC۳۰۰h Black ! عکس
لکسوس برای مشتریان خاص خود یک نسخه ویژه از RC هیبریدی را به نمایش می‌گذارد که با نام RC۳۰۰h Fsport Black Edition شناخته می شود.

نسخه ویژه لکسوس RC در ژنو

تنها چند روز به شروع رسمی نمایشگاه خودروی ژنو باقی مانده است و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در این نمایشگاه با محصولات جدیدی حضور خواهند داشت، کمپانی لکسوس نیز قرار است در این نمایشگاه با دست پر وارد شود و خودرو‌ها جدیدی را به نمایش بگذارد.

لکسوس UX جدیدترین خودروی کراس اوور این کمپانی است که نسخه نهایی آن در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، اما لکسوس برای مشتریان خاص خود نیز یک نسخه ویژه از RC هیبریدی را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارد.

لکسوس نسخه «RC۳۰۰h Fsport Black Edition» را به ژنو خواهد آورد تا باز هم چالش بزرگی را برای رقبای اروپایی خود به همراه داشته باشد.


لکسوس نسخه «RC۳۰۰h Fsport Black Edition»

لکسوس نسخه «RC۳۰۰h Fsport Black Edition»

«RC۳۰۰h» بلک ادیشن تفاوت‌هایی با نمونه‌های استاندارد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های مشکی مات ۱۹ اینچ، چراغ‌های LED با طرح جدید و تودوزی چرم مشکی داخل کابین اشاره کرد.

مشخصات فنی این نسخه سفارشی تغییری نکرده و از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بنزینی و الکتریکی استفاده شده که قادر به تولید ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتن متر گشتاور است.

لکسوس درنظر دارد «RC۳۰۰h Fsport Black Edition» را در ماه «مه» در بازار انگلستان با قیمت ۴۵.۱۶۵ پوند عرضه کند.


نمای داخلی لکسوس «RC۳۰۰h Fsport Black Edition»
نمای داخلی لکسوس «RC۳۰۰h Fsport Black Edition»



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mizanonline.ir