آغاز فروش خودروی جدید سیتروئن C3 از چهارشنبه + مشخصات و عکس
روز چهارشنبه فروش خودرو سیتروئن C3 که محصول مشترک سایپا و سیتروئن می باشد, آغاز خواهد شد.

مشخصات سیتروئن C3

پس از قرار داد میان شرکت سایپا و سیتروئن فرانسه در زمینه تولید مشترک خودرو هم اکنون از این شرکت خبر می رسد که اولین دوره پیش فروش خودروی سیتروئن C3 آغاز شده است.

مومنی معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در گفت و گویی با اشاره به آغاز فروش این خودرو خاطر نشان کرد: فروش خودروی سیتروئن C3 از ساعت 11 روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه و از طریق سایت سایپا - سیتروئن آغاز می شود.

وی ادامه داد: مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو 60 میلیون تومان بوده و زمان تحویل نیز از شهریور 97 و بر اساس اولویت ثبت نام آغاز می شود.


ظاهر سیتروئن C3
ظاهر سیتروئن C3

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد خودرو در مرحله اول پیش فروش خواهد شد گفت: در مرحله اول 1800 خودرو از طریق وب سایت شرکت به فروش می رسد.

پیش بینی می شود این خودرو با قیمت حدود 130 میلیون تومان به بازار عرضه شود ولی قیمت نهایی خودرو یکماه قبل از تحویل مشخص خواهد شد.

سیتروئن منحصرا از موتور 1.6 لیتری توربو شارژ که توانایی تولید 163 اسب بخار در دور 6 هزار راداشته و در پژو 2008 نیز استفاده شده را برای بازار ایران در نظر گرفته و لذا می توان گفت که سیتروئن C3 برای اولین بار در دنیا با چنین موتور قدرتمندی روانه بازار شده است.


نمای داخلی سیتروئن C3
نمای داخلی سیتروئن C3

همچنين گشتاور اين موتور به ٢٤٠ نيوتن متر در دور ١٤٠٠مي رسد كه از مشخصه هاي مثبت آن است .سيتروئن C3 قراراست با گيرباكس اتوماتيك ٦سرعته ساخت آيسين ژاپن در ايران عرضه شود.

سیتروئن C3 مدل 2017 کاملا جدید با بهره گیری از سبک طراحی نوین سیتروئن از جمله طراحی روشنایی سه بخشی در قسمت جلو و طراحی منحنی بدنه شباهت زیادی به مدل کاکتوس دارد. در قسمت جلوی این خودرو LEDهای دید در روز باریک سیتروئن کشیده شده به سمت نشان این برند در بالای چراغ های بزرگ تعبیه شده و در برخی مدل های آن نیز یک جفت چراغ مه شکن قاب دار تعبیه شده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com