نسخه S رنو کپچر چه مشخصاتی دارد
نسخه S رنو کپچر با تودوزی جیر با کیفیت و شماری از امکانات دیگر در بازار انگلیس عرضه می‌شود

عرضه نسخه S رنو کپچر

شرکت رنو، نسخه S رنو کپچر را با هدف بهبود کیفیت و افزایش امکانات رفاهی، ماه آینده به بازار انگلیس عرضه می‌کند.

قیمت این نسخه با موتور TCe با توان ۱۳۰ اسب‌بخار به همراه دنده دستی از ۲۵ هزار و ۴۲۳ دلار و با موتور TCe EDC با توان ۱۵۰ اسب‌بخار از ۲۷ هزار و ۹۳۶ دلار آغاز می‎شود.

این در حالی است که دو مدل دیزلی با توان ۹۰ اسب‌بخار با قیمت‌های ۲۵ هزار ۶۳۰ دلار و ۲۷ هزار و ۲۳۶ دلار به ترتیب با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

شاخص‌ترین ویژگی کپچر S، استفاده از پارچه جیر با کیفیت در جای‌جای کابین آن است. جیر استفاده شده در صندلی‌ها با ترکیب رنگ قرمز تیره و مشکی ارائه شده و دسته‌دنده و دور فرمان نیز با پوشش چرمی تزئین شده‌ است.

از رنگ قرمز تیره همچنین در فریم دور صفحه نمایش میانه کنسول استفاده شده که به‌ همراه پدال‌های آلومینیومی نمای جذابی از کابین به نمایش می‌گذارد.

در کنار آن سیستم رهیاب ماهواره‌ای، رادیوی DAB، سنسور‌های کمکی پارک در عقب خودرو، چراغ‌های اتوماتیک و برف پاک‌کن‌های اتوماتیک جلو نیز در نسخه S به صورت استاندارد عرضه می‌شوند.

در نمای بیرونی مشتریان امکان سفارش ۶ رنگ متفاوت را خواهند داشت که در نسخه S به همراه زه نوک‌مدادی براق زیر درب و زیر سپر‌ها خواهد بود.

همچنین در این مدل خاص از رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی با نام Filante استفاده شده است.

با این تفاسیر مشتریان امکان انتخاب میان ۳ موتور شامل یک موتور دیزلی ۹۰ اسب‌بخاری را دارند که در نسخه دیزلی به همراه دو گیربکس شامل یک نمونه ۵ دنده دستی یا یک نمونه ۵ سرعته دو کلاچه اتوماتیک ارائه می‌شود. در نسخه بنزینی دو موتور با توان‌های ۱۳۰ و ۱۵۰ اسب‌بخار به همراه گیربکس ۶ سرعته دستی و یا ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک عرضه می‌شود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir