لاغری سریع با چند سبزی مفید!!
 لاغری روش های بسیاری دارد که برخی از انها بسیار سخت هستند. اما نگران نباشید، در این مقاله می خواهیم سبزی هایی را به شما معرفی کنیم که به سرعت می توانند شما را لاغر کنند

با این سبزیجات سریع لاغر شوید

اغلب افراد وقتی اقدام به گرفتن رژیم می‌کنند، روزهای اول شاهد نتیجه‌ سریع خواهند بود اما بعد از مدتی روند لاغری متوقف می‌شود و از آن رژیم دلزده می‌شوند. مخصوصا رژیم‌های تک بعدی که فقط از یک ماده‌ی غذایی برای هر روز استفاده می‌شود.
 اما باید بدانید که بهترین نوع رژیم غذایی آن است که از تمام گروه‌های غذایی به اندازه‌ی نیاز بدن مصرف شود که در این میان سهم سبزیجات بسیار قابل توجه است، بعد از گروه نان و غلات سبزیجات بیشترین نیاز بدن به انرژی و غذا را تامین می‌کنند و باید روزانه 2-5 واحد از آن مصرف شود.

بیشتر بدانید : کاهش وزن با سبزیجات لاغر کننده!!

لاغری سریع با کلم بروکلی
لاغری سریع,لاغری سریع با سبزیجات,لاغری سریع با کلم بروکلی

کلم بروکلی چربی ندارد و از 60 درصد کربوهیدرات و 40 درصد پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و مقدار زیادی آب تشکیل شده است. کربوهیدرات‌های موجود در کلم بروکلی از نوع بسیار پیچیده هستند که در مدت زمانی طولانی هضم می‌شوند، بنابراین تا مدت‌ها از گرسنگی و میل به خوردن غذا خبری نیست که این امر سبب لاغری شما می‌شود.

لاغری سریع با اسفناج
لاغری سریع,لاغری سریع با سبزیجات,لاغری سریع با اسفناج

اسفناج یکی دیگر از سبزیجاتی است که می‌توانید به رژیم غدایی تان اضافه کنید. این سبزی پر خاصیت و محبوب از میزان بالایی فیبر و مواد معدنی و ویتامین‌های A ،C ،E ،K و همچنین آهن و کلسیم و منگنز برخوردار است. فیبر نقش مهمی در احساس سیری در طول روز دارد و شما را از ریزه خواری باز‌ می‌دارد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری

لاغری سریع با کلم سبز
 لاغری سریع,لاغری سریع با سبزیجات,لاغری سریع با کلم سبز

کلم دارای مقدار زیادی چربی محلول در کلسیم می‌باشد که تحقیقات نشان می‌ دهند با لاغری شکم و کاهش سایز دور کمر ارتباط دارد. این ماده‌ی مغذی دارای ویتامین A و لوتئین است. کلم را به سوپ‌های خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید به تکه‌هایی از آن کمی نمک دریایی بزنید و با ده دقیقه پخت در فر به عنوان جایگزین چیپس از آن استفاده نمایید.

لاغری سریع با فلفل سبز
لاغری سریع,لاغری سریع با سبزیجات,لاغری سریع با فلفل سبز

فلفل سبز دارای ویتامین C می‌باشد که در کاهش چربی‌های بدن بسیار موثر است. از این سبزی خوشبو در کنار گوشت، ماهی، مرغ و اسفناج استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

لاغری سریع با هویج و لوبیا
لاغری سریع با هویج و لوبیا,لاغری سریع,لاغری سریع با سبزیجات

هویج هم به صورت خام و هم به صورت پخته خوشمزه می‌باشد و دارای ویتامین C ،A و مواد معدنی است . همچنین فیبر بالایی دارد. لوبیا هم دارای چربی خیلی کم و فیبر بالا است و به عنوان یک میان‌وعده می‌تواند بسیار عالی باشد.


بیشتر بدانید : لاغری سریع با خوردن 8 خوراکی قبل از خواب!!

بیشتر بدانید : کاهش وزن با 6 سبزی شگفت انگیز!!

بیشتر بدانید : لاغری با آب سبزیجات، دروغ یا واقعیت؟ ممکن یا غیر ممکن؟

بیشتر بدانید : رژیم خام گیاه خواری، رژیم موفقی که رابعه اسکویی با آن لاغر شد!!

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن کدام سبزی ها را بخورم؟


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : zibamoon.com