کاهش وزن با 3 چای خوش طعم!!
 اگرچه برای کاهش وزن، پیگیری یک رژیم مناسب در کنار ورزش بسیار مهم است، اما یک نکته جالب و کمکی دیگر، نوشیدن چای است. در این مقاله به شما بهترین چای ها برای کاهش وزن را معرفی می کنیم. با ما همراه شوید

برترین چای‌ ها برای کاهش وزن

این روز‌ها بسیاری از افراد در سراسر جهان برای کاهش وزن خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند و یکی از این روش‌ها نیز استفاده از چای است. نوشیدن برخی از انواع چای می‌تواند روند کاهش وزن را تسریع کند.
اگرچه برای کاهش وزن، پیگیری یک رژیم مناسب در کنار ورزش بسیار مهم است، اما یک نکته جالب و کمکی دیگر، نوشیدن چای است.

بیشتر بدانید : کاهش وزن سریع 30 کیلویی در 2 ماه، چگونه سریع وزن کم کنیم؟

کاهش وزن با چای سبز

یک فنجان چای سبز متابولیسم بدن شما را بسیار افزایش می‌دهد. در یک مطالعه ۱۲ هفته‌ای جدید که از سوی دانشگاه ملبورن منتشر شده است، شرکت کنندگانی که عادت روزانه ۴-۵ فنجان چای سبز را با یک تمرین ۲۵ دقیقه‌ای ترکیب می‌کردند، به طور متوسط دو پوند بیشتر چربی شکمی را نسبت به ورزش کارانی که چای نمی‌نوشیدند از دست دادند.

 

کاهش وزن با چای اولانگ

این نوشیدنی چینی سنتی غنی از آنتی اکسیدان‌ها است و نه تنها به کنترل سطح کلسترول کمک می‌کند بلکه به هضم غذا کمک می‌کند و می‌تواند به سوخت و ساز بدن نیز کمک کند. مانند چای سبز، اولانگ نیز دارای کاتچین است که با بهبود توانایی بدن در افزایش متابولیسم چربی، باعث کاهش وزن می‌شود. یک مطالعه شش هفته‌ای در چین نشان داد شرکت کنندگانی که به طور منظم چای اولانگ می‌نوشیدند، هفته‌ای یک پوند از دست می‌دادند.

کاهش وزن با گوجی بری

این چای آسیایی و خوش رنگ، می‌تواند سوخت‌وساز بدن را از طریق افزایش انرژی تحریک کند. این خاصیت بدلیل وجود مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری موجود در این چای است و پژوهش‌ها نشان داده مصرف این چای برای افراد مبتلا به دیابت نیز سودمند است.



بیشتر بدانید : کاهش وزن در کوتاه ترین زمان با توصیه چند متخصص تغذیه!

بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن در خانه با 4 وسیله ارزان قیمت!!

بیشتر بدانید : کاهش وزن سریع با دو ورزش بسیار ساده!!



گردآوری: گره سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: entekhab.ir