مذاکرات ایکاردی و یوونتوس آغاز شد
یکی از مدیران باشگاه یوونتوس مذاکرات خود با همتایش در باشگاه اینتر بر سر جذب مهاجم آرژانتینی نراتزوری را آغاز کرد

آغاز مذاکره انتقال ایکاردی به یوونتوس

احتمال جدایی مائورو ایکاردی از اینتر در پایان فصل جاری در پی اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داد، این بازیکن را در صدر اخبار شایعات نقل‌وانتقالاتی ایتالیا قرار داده است.

نشریه ایتالیایی «کوریره دی‌تورینو» مدعی شد فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس با همتای خود در باشگاه اینتر یعنی پی‌یرو اوسیلیو در حاشیه دیدار تیم‌های تاتنهام و آژاکس در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر لندن دیدار کرده و ضمن صرف شام با یکدیگر، این فرصت را داشته‌اند تا در خصوص نقل‌وانتقالات که در رأس آن نام مائورو ایکاردی مطرح شده، گفت‌وگو کنند.

باشگاه یوونتوس تنها خود را آماده ارائه پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی برای جذب مائورو ایکاردی می‌کند که این ۲۰ میلیون یورو پایین‌تر از رقمی است که مدنظر اینتر است، هرچند ممکن است پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی بانوی پیر هم جزیی از معامله این دو باشگاه ایتالیایی باشد.

این مهاجم آرژانتینی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ با باشگاه اینتر قرارداد دارد و پس از اینکه در ماه فوریه بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد، به مدت ۶ هفته به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، برای اینتر بازی نکرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی