حمله همسر پیرلو به یوونتوسی ها بخاطر اخراج شوهرش
همسر پیرلو سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس برای دومین بار طی یک هفته اخیر به یوونتوسی‌ها تاخت

ناراحتی همسر پیرلو از اخراج وی از یوونتوس

برکناری آندره‌آ پیرلو از سرمربیگری تیم فوتبال یوونتوس برای همسر او والنتینا بالدینی گران تمام شده است، چرا که او در عرض یک هفته دو بار در فضای مجازی به اعضای این تیم حمله کرد.

همسر پیرلو دفعه اول در پاسخ به یک هوادار که در فضای مجازی در واکنش به اخراج هافبک سابق این تیم نوشت «او دیر یا زود دوباره برمی‌گردد» به ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید بانوی پیر حمله کرد، کسی که پس از دو سال دوباره به بیانکونری برگشت تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

والنتینا بالدینی در واکنش به پیام آن هوادار نوشت: «بعید می‌دانم، همسر من هویت و شخصیت دارد.»

او اما (سه‌شنبه) دوباره یکی دیگر از اعضای تیم فوتبال یوونتوس را هدف داد. این دفعه هافبک ایتالیایی تیم فدریکو برناردسکی بود که ظاهراً‌ ابراز رضایتش از وضعیت و عملکرد خود در تیم ملی ایتالیا به خاطر برخورداری آزادی عمل بیشتر نسبت به یوونتوس پیرلو، به مذاق همسر سرمربی سابق بانوی پیر خوش نیامده است.

برناردسکی پس از پیروزی ۷ بر صفر آتزوری در بازی دوستانه برابر سن‌مارینو که در آن گل اول را هم به ثمر رساند، گفت روبرتو مانچینی به او آزادی عمل بیشتری می‌دهد و به همین دلیل از بازی در تیم ملی ایتالیا بیشتر لذت می‌برد.

والنتینا بالدینی در پاسخ به اظهارات برناردسکی، تصاویری از پیام‌های قدردانی دیگر ستاره‌های یوونتوس از جمله فدریکو کیه‌زا، کریستیانو رونالدو و جان‌لوئیجی بوفون را در کنار متن مصاحبه برناردسکی با شبکه رای اسپورت منتشر کرد و این پیام را نوشت: «این هم وقتی که شما در زمین بازی یک میلیونیوم کاری که یک قهرمان واقعی انجام داده را به نمایش می‌گذارید اما بعد از یک گل به سن‌مارینو تصمیم می‌گیرد ریسک انجام مصاحبه را به جان بخرید. اشتباه گرفتی نابغه!»

پیرلو در اولین فصل مربیگری‌اش در یوونتوس با وجود قهرمانی در سوپرجام و جام حذفی ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان به دلیل ناکامی در کسب اسکودتو و حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir