چرا بارسلونا والورده را اخراج نکرد؟
بارسلونا در این فصل لیگ قهرمانان و جام حذفی را از دست داد، هرچند که در لالیگا قهرمان شد اما والورده بازهم در این تیم ماندنی شد

چرا والورده از بارسلونا اخراج نشد؟

به نظر می‌رسید که ارنستو والورده در آستانه اخراج است، اما سایت گل گزارش داده که مدیران بارسا هرگز به اخراج او فکر نمی‌کرده‌اند.

از یک سو، بازیکنان بارسلونا، به‌ویژه لیونل مسی دوست داشتند والورده بماند. از سوی دیگر، جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره بارسا می‌خواستند باشگاه ثبات داشته باشد. حتی در صورت اخراج والورده هم این باور وجود داشت که رونالد کومان، ماسیمیلیانو آلگری، و روبرتو مارتینز، گزینه‌های جانشینی او، افراد کاملا مناسبی برای هدایت بارسلونا نیستند.

از سوی دیگر آنها این نظر را هم دارند که والورده تنها مقصر ناکامی‌های بارسلونا نبوده است. مسی هم گفته که بازیکنان باید سهم خود از تقصیر را به گردن بگیرند. بارتومئو همچنین پپ سگورا، مدیر ورزشی باشگاه را مقصر می‌داند. او باعث فروش پائولینیو و پاکو آلکاسر شد، هرچند که والورده می‌خواست این دو نفر بمانند. همچنین سگورا بود که کوین-پرینس بواتنگ را به بارسلونا آورد که انتقالی فاجعه‌بار بود.

به این ترتیب والورده هیچ‌جایی نمی‌رود و چالش پیش روی او این است که برای فصل بعد قهرمانی‌های بیشتری برای بارسا به همراه بیاورد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net