شباهت عجیب معشوقه 19 ساله فوتبالیست سرشناس به همسر سابقش! عکس
مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ رابطه ای عاشقانه را با دختری 19 ساله آغاز کرده است که شباهت زیادی به همسر سابقش دارد

رابطه عاشقانه مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ با دختر 19 ساله

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ دوباره وارد رابطه عاشقانه ای شده است. نویر در چهار ماه اخیر با آنیکا بیسل در ارتباط بوده است، دختر 19 ساله ای که از زمان طلاق از همسرش نینا با او آشنا شده است. آنیکا در رشته طراحی مد تحصیل می کند و در تیم هندبال هرنبرگ در لیگ دسته دو آلمان عضویت دارد.

مطبوعات آلمان گزارش داده اند که هر چند که آنیکا خانه خودش را دارد اما این روزها را  اغلب در عمارت شیک و لاکچری نویر سپری می کند و نزدیکانشان می گویند که رابطه آنها بسیار گرم است و بانوی 19 ساله در مراسم های خانوادگی نویر هم شرکت می کند.


آنیکا معشوقه جدید مانوئل نویر

آنیکا معشوقه جدید مانوئل نویر

مانوئل نویر به همراه همسر سابقش نینا در سال 2016 محل زندگی فعلی خود را خریده است اما پس از طلاق، همسرش راهی برلین شد. مانوئل در سال 2014 یعنی در سال قهرمانی جام جهانی با نینا آشنا شد و سه سال بعد با او ازدواج کرد.

مانوئل و نینا دو مراسم ازدواج مختلف در تیرول و در ایتالیا برگزار کردند. مراسم ایتالیا مربوط به کلیسا بود که نویر به خاطر مصدومیت با عصا در جشن  ازدواجش حضور پیدا کرد.

اما سال گذشته رابطه مانوئل و نینا خراب شد و از هم جدا شدند. از سویی دیگر برخی از مطبوعات اشاره کرده اند که نامزد فعلی نویر یعنی آنیکا شباهت قابل توجهی به همسر سابقش نینا دارد.

در حال حاضر شایعات زیادی در مورد جدایی نویر از بایرن مونیخ مطرح شده و حرف و حدیث هایی هم در مورد پیوستنش به چلسی مطرح است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net