خالکوبی خاص زلاتان ابراهیموویچ برروی کمرش به شکل یک کله شیر!
زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان یکی از منحصربفردترین شخصیت های فوتبال دنیا را دارد و حالا او از خالکوبی جدیدی که روی کمرش انجام داده، رونمایی کرده است

خالکوبی جدید زلاتان ابراهیموویچ: وقتی من غرش می‌کنم؛ او غرش می‌کند

زلاتان ابراهیموویچ که برای سپری کردن دوران قرنطینه به سوئد سفر کرده بود دوباره به ایتالیا برگشت تا تمرینات را از سر بگیرد و برای ماه هایی که احتمالا آخرین ماه های فوتبالش است آماده شود.  ایبرا در دوران قرنطینه سعی کرد که آمادگی بدنی خود را حفظ کند و البته به نظر می رسد که خالکوبی جدیدی را روی کمرش طراحی کرده است.

زلاتان ویدیویی کوتاه با حالت صحنه آهسته را منتشر کرده است و خالکوبی بزرگ روی کمرش که کله یک شیر است را به هوادارانش نشان داده است. او در توصیف این خالکوبی نوشته است:" وقتی من غرش می کنم، او غرش می کند."

در حقیقت او عضلات کمرش را طوری تکان می دهد که گویی شیر خشمگینی را پشت کمرش طراحی کرده که می خواهد با خشم فریاد بزند. پیام زلاتان با بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی در میان هوادارانش مواجه شد.

از سویی ایبرا مثل خیلی از بازیکنان دیگر سعی کرد که در دوران قرنطینه سر خود را با بازیهای آنلاین گرم کند که ویدیویی از خودش در حال انجام بازی "فورتنایت" منتشر کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net