رنو
طراحی کردن یک خودرو نیازمند ایده پردازی درست است و زمانی می توان طرحی را متفاوت نامید که ایده ای تازه و به روز در دل آن دیده شود.....
طراحی کردن یک خودرو نیازمند ایده پردازی درست است و زمانی می توان طرحی را متفاوت نامید که ایده ای تازه و به روز در دل آن دیده شود.
  کارخانه خودروسازی رنو همیشه خودروهایی ساخته است که طرح های ساده ای داشتند و کمتر می توان از میان خودروهای این شرکت ایده های برتر بیرون کشید اما این شرکت برای آینده خود برنامه های متفاوت دارد.

خودروی هیدروژنی "قطره آب" طرحی است که به تازگی رنو ارائه کرده و قرار است در آینده یک خودروی عجیب اما کارآمد باشد. همچنین این خودرو می تواند روند کاری رنو را متحول کند.


"قطره آب" خودرویی است که توسط "یانگ مین سوک" طراحی شده است و به گفته وی ریشه اصلی ایده آن از قطره آب و روند به هم پیوستن قطرات با عناصر مختلف گرفته شده است.


این طرح هدف اصلی خود را روی سبکی و به صرفه بودن خودروهای آینده قرار داده است از این رو خودرو با سبک ترین مواد اولیه ساخته شده و سوخت آن نیز هیدروژن است.


آیرودینامیک بودن بدنه این خودرو به همراه شکلی که شبیه به قطره آب دارد همگی باعث افزایش سرعت و قدرت این خودرو شده است. رنو اعلام کرد زمان ورود این خودرو به بازار می تواند سال 2030 باشد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع:yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
باحال ترین نوع خواستگاری از دختر بیل گیتس!!
رستورانی با عجیب‌ترین مواد اولیه!! + عکس
اقدام عجیب عروس خانم در جشن عروسی اش!! + عکس
نجات هزاران زن مبتلا به سرطان سینه توسط آنجلینا جولی +عکس
کارتون روز: مستر بین!