افزایش غیر عادی قیمت خودروهای وارداتی + جدول
قیمت خودرو های صفر کیلومتر وارداتی به شکل عجیب و غیرواقعی افزایش یافته است.

جدید ترین قیمت خودروهای وارداتی صفر کیلومتر

طی یکی دو هفته اخیر بنا به دلایلی که برخی فروشندگان و دلالان خودروهای وارداتی مطرح کردند نظیر ممنوعیت واردات خودرو و بسته بودن سایت ثبت سفارش و همچنین افزایش قیمت دلار باعث شده است که قیمت برخی از خودروهای وارداتی افزایش قیمت عجیب و غریبی را همراه داشته باشند .

با توجه به رکودی که هم اکنون در بازار خودرو وجود دارد و به طبع آن درخواست و تقاضا برای خرید هم پایین آمده است این افزایش قیمت توجیهی منطقی ندارد . در این شرایط بیشتر واسطه ها و دلال ها از این شرایط موجود در بازار سو استفاده می کنند و با دامن زدن به برخی موضوعات از قبیل نبود و کمبود خودوری صفر کیلومتر در بازار سعی در بدست آوردن سودهای کلان می کنند.

در ادامه این مطلب به قیمت برخی از خودروهای وارداتی موجود در کشور اشاره می کنیم.


جدید ترین قیمت خودروهای وارداتی صفر کیلومتر در کشور

جدید ترین قیمت خودروهای وارداتی صفر کیلومتر در کشور


نکته قابل توجهی که در جدول فوق مشاهده می کنیم افزایش فوق العاده قیمت سه خودروی شاسی بلند سافتافه ، راو 4 و کلئوس می باشد که اصلا توجیهی منطقی و درست برای آن نمی توان ارایه کرد. در حال حاضر برای جلوگیری از دامن زدن به شرایط موجود دربازار و رفع التهاب به وجود آمده ، بهترین راهکار تا حد امکان منتظر ماندن و نخریدن این خودروها می باشد تا کمی از شرایط ملتهب کنونی عبور کنیم و با بازگشایی دوباره سامانه ثبت سفارش خودرو و از سر گیری مجدد واردات به کشور شاهد کاهش این قیمت های سرسام آور باشیم.

امید هست که دولت هم با تکذیب خبرهای غیر واقعی و با تدبیر و هوشمندی لازم و کافی و همچنین با وضع قوانین و تعرفه های گمرکی جدید و حساب شده باعث رفع مسایل و مشکلات پیش آمده گردد تا در سایه حمایت از خودروی تولیدی داخلی عاملی گردد تا خریداران خودروهای وارداتی ، این خودرو ها را با قیمت واقعی بتوانند خریداری کنند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: car.ir