درمان تهوع ، خشکی پوست و گلودرد
 همه ما تا کنون تهوع ،خشکی پوست و گلو درد را تجربه کرده ایم که هرسه مورد را می توان به طور طبیعی درمان کرد

 درمان های طبیعی تهوع ،خشکی پوست و گلودرد

اما همان طور که همیشه گفته ایم پیش از استفاده، به‌ویژه در بیماری ها و مشکلات مزمن و جدی، باید با پزشک خود مشورت کنید.

از جمله این مواد طبیعی می توان به مواد زیر اشاره کرد:

زنجبیل


زمانی که با آنفلوآنزای معده (التهاب معده )مواجه هستید زنجبیل می تواند به تسکین حالت تهوع و استفراغ کمک کند و کرامپ های معده (دل پیچه )و نفخ را کاهش دهد. مطالعات بالینی نشان داده اند که ترکیبات موجود در زنجبیل هم در معده و روده و هم در مغز و سیستم عصبی وارد عمل می شوند و به کنترل حالت تهوع کمک می کنند.

زنجبیل را می توانید به عنوان ادویه به وعده های غذایی خود اضافه کنید، یک تکه زنجبیل تازه را بجوید یا از کپسول های زنجبیل استفاده کنید.

روغن نارگیل

اقداماتی که افراد مبتلا به آکنه برای مقابله با این شرایط انجام می دهند ممکن است به خشکی بیش از حد پوست منجر شود که می تواند تولید چربی بیشتر را تحریک کند. استفاده از مقدار کمی روغن نارگیل پس از پاک سازی پوست با سالیسیلیک می تواند از این شرایط پیشگیری کند.

دارای خواص ضد میکروب و ضد التهابی است و مواد مغذی موجود در آن، از جمله ویتامین E به ترمیم پوست و بهبود شرایط آن کمک می کند.

چای بابونه و نعناع بیابانی

چای بابونه و نعناع بیابانی به واسطه توانایی خود در کاهش التهاب و تسکین درد شناخته شده است و به عنوان مثال، می تواند به بهبود گلو درد کمک کند. نمونه های بدون کافئین، به ویژه هنگام شب گزینه بهتری هستند زیرا خواب خوب یکی از عوامل مهم برای مبارزه با بیماری است.

بیشتر بدانید : زنجبیل چطور به لاغر شدن کمک می کند؟ + سایر خواص زنجبیل

بیشتر بدانید : خواص روغن نارگیل برای سلامت

بیشتر بدانید : رهایی از گلو درد با چند راهکار خانگی

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:khorasannews.com