ماشین جدید بی ام و ماری خشمگین است! + عکس
اگر از علاقمندان به خودرو های بی ام و bmw می باشید با ما همراه شده تا با جزئیات ماشین جدید بی ام و آشنا شوید.

منتظر بی ام و جدید و خاص باشید

دیدار با مار زهردار مناطق گرمسیری، مفهومی کلی از نام گذاری MAMBA GT3 است که طرح جامع آن بر روی ب ام و M4 کوپه اجرا شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این طرح خارق العاده آشنا کنیم. در ضمن این طرح توسط تیونری تحت عنون 'Hoffy Automobiles' دنبال می‌شود.

قطعا اگر بدون اینکه کسی بهتان بگویید با این خودرو برخورد داشته باشید، توانایی شناسایی آن را نخواهید داشت؛ با توجه به تغییرات بسیار گسترده‌ای که بر روی این خودرو پیاده شده است، عمرا بدانید که این اتومبیل قبلا یک ب ام و M4 کوپه بوده است. این‌ها همگی خواص نهفته شده در این مامبا GT3 است به طور قابل توجه‌ای تهاجمی‌تر شده و بدنه آن با مخلوطی از فیبرکربن، سرامیک و کامپوزیت توسعه یافته است.

 

خودروی خاص MAMBA GT3 BMW

خودروی خاص MAMBA GT3 BMW

 

اگر به بیانی ساده‌تر بخواهیم بگوییم، می‌توان گفت که به غیر از چراغ‌های پیشانی، چراغ‌های عقب و جلوپنجره دوقلوی متقارن، آن هم جلوپنجره‌ای که خود باز متحمل تغییراتی شده است، سایر قسمت‌ها کاملا از خودرو جا شده و جدیدا یک سپر بزرگ و حجیم با ورودی‌های متعدد و یک اسپویلر بسیار بزرگ در زیر آن، کاپوت موتور برآمده به همراه هودهای متعدد قالب گیری شده بر روی آن، اسپویلری بزرگ بر روی درب صندوق عقب و... جایگزین قطعات اصلی شده که این باواریایی ب ام و را به سوی دگرگونی ریشه‌ای هدایت کرده است.

 

عکس ماشین MAMBA GT3 BMW

عکس ماشین MAMBA GT3 BMW

 

از همه مهم‌تر، پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر پاشش مستقیم BiTurbo آن است که از 425 اسب بخار در حالت استاندارد، قدرت تولیدی آن به 710 اسب بخار رسیده که صفر تا صد این مار زهراگین را به کمتر از 3.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن را هم به 338 کیلومتر بر ساعت نزدیک کرده است که می‌توان دلیل خوبی برای حجیم ساختن کاپوت روی موتور با هودهای زیاد آن باشد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khodrobank.ir