خودروی بی ام و bmw X7 جذاب و غول پیکر! + عکس
شرکت بی ام و bmwاز خودروی جدیدی رونمایی کرد. بی ام و X7 در مقایسه با دیگر محصولات این کمپانی آلمانی ابعاد بزرگتری دارد و از طراحی جذابی بهره می برد

مشخصات بی ام و bmw X7

بی ام و  bmw پس از انتشار اطلاعات و تصاویر جاسوسی فراوان، تصمیم گرفت از بزرگترین خودروی SUV خود رونمایی کند. بی ام و X7 نسخه بزرگتر و لوکس تر بی ام و X5 محسوب می شود که طراحی شبیه به خودروی مفهومی X7 iPerformance دارد.

این خودروی غول پیکر به چراغ های LED تطبیقی مجهز شده و از رینگ های 21 اینچی بهره می برد. بی ام و X7 طولی برابر با 5163 میلی متر دارد و ارتفاع آن به 1805 میلی متر می رسد. فاصله دو محور چرخ های این ماشین آلمانی برابر با 3103 میلی متر است.


ظاهر بیرونی بی ام و bmw X7

ظاهر بیرونی بی ام و bmw X7

کابین این خودرو طراحی بسیار لوکسی دارد و بی ام و برای این بخش از X7 موادی مانند چرم، چوب و فلز را در نظر گرفته است. این خودرو دارای یک کیلومترشمار دیجیتالی 12.3 اینچی است که آن را یک صفحه نمایش 12.3 اینچی همراهی می کند. نمایشگر دوم بی ام و X7 برای ناوبری و سرگرمی استفاده می شود.

فضای حمل بار این خودرو با وجود باز بودن صندلی های ردیف سوم برابر با 1376 لیتر است. در صورتی که راننده به صندلی های ردیف دوم و سوم نیاز نداشته باشد، به فضای باری برابر با 2559 لیتر دسترسی پیدا می کند.


عکس از نمای داخلی بی ام و bmw X7
عکس از نمای داخلی بی ام و bmw X7

بی ام و X7 در نمونه های مختلف روانه بازار می شود. مدل xDrive40i این خودرو به موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر مجهز شده که قدرتی برابر با 335 اسب بخار و گشتاوری برابر با 446 نیوتون متر دارد.

بی ام و برای انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخ های این خودرو از یک گیربکس 8 سرعته خودکار بهره برده است. سرعت این خودرو در مدت زمان 5.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. در صورتی که خریدار خواهان تصاحب یک خودروی قدرتمندتر باشد، می تواند مدل xDrive50i را با موتور 8 سیلندر سفارش دهد.
بی ام و X7 در ایالات متحده آمریکا در مدل xDrive40i با قیمت پایه 73900 دلار به فروش می رسد. رانندگان در این کشور با پرداخت مبلغ 92600 دلار می توانند نمونه پایه بی ام و X7 xDrive50i را سفارش دهند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir