رژیم غذایی مگان مارکل که باعث خوش اندامی او شده چیست؟
 رژیم غذایی یکی از مهم ترین مسائلی است که همه ما با آن درگیر هستیم. در این مقاله رژیم غذایی مگان مارکل را معرفی می کنیم و راز خوش اندامی وی را با شما در میان می گذاریم.

رژیم غذایی مگان مارکل

از زمانی که مگان مارکل با خانواده سلطنتی وصلت کرده، تیتر بسیاری از روزنامه و مجلات شده است. از شغل او گرفته تا مدل لباس، مو و کیفی که به دست می گیرد، زیر ذره بین قرار دارد. رژیم غذایی او نیز به دلیل زیبایی و تناسب اندامش طرفداران زیادی دارد. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به رژیم غذایی او نگاهی بیاندازیم. اگر شما هم دوست دارید تا با آنچه مگان مارکل در طول روز مصرف می کند آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


رژیم غذایی مگان مارکل : نوشیدنی سبز، یک بمب انرژی!

اگر چه بسیاری از افراد از نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه برای بالا بردن انرژی شان استفاده می کنند، اما مگان مارکل نوشیدنی دیگری را می پسندد. او آب میوه های سبز را به دیگر نوشیدنی ها ترجیح می دهد. او در مصاحبه ای گفت: "به نظر من مصرف نوشیدنی هایی مانند قهوه یا امثال آن در دراز مدت به بدن آسیب می رساند. من خودم آب میوه های سبز یا کامبوچا* Kombucha را ترجیح می دهم. این نوع نوشیدنی من را تا ساعت زیادی سر پا نگه می دارد و به بیان دیگر یک بمب انرژی برای من است."

* کامبوچا Kombucha : نوشیدنی شیرین و گازداری است که از مخمر، شکر و چای تخمیر شده درست می‌شود. این نوشیدنی فواید زیادی برای سلامتی دارد، مانند تقویت سلامت روده‌ها و عملکرد کبد.


من هر صبح میوه هایی چون سیب، کلم، اسفناج، لیمو و زنجبیل را با هم مخلوط می کنم و به محل کارم می برم. به نظر من این معجون خیلی بهتر از اسپرسو عمل می کند. در انتهای روز، بدن شما هم از این که آن را با میوه های تازه سیراب کرده اید، از شما تشکر خواهد کرد.

بزرگ شدن در لس آنجلس به مگان یاد داد تا همیشه از غذاهای تازه مصرف کند. او می گوید که مردم کالیفرنیا عادت دارند که تنها مواد غذایی تازه و سالم بخرند، من هم با همین سبک زندگی بزرگ شدم. ماهی کبابی، سوشی، سالاد، آب میوه های سبز... اینها غذاهایی هستند که به من برای رفتن به خانه، انگیزه می دهند.


رژیم غذایی مگان مارکل : رژیمی برای پاکسازی بدن

مگان تمام مواد غذایی مصرفی اش را آگاهانه انتخاب می کند. او در مصاحبه ای گفت: "من از مواد غذایی که انرژی مرا می گیرند و تنبل و سست ام می کنند، بیزارم. بالعکس، غذاهایی که بدن ام را تصفیه می کنند و به من انرژی می دهند را بسیار دوست دارم."

زمانی که در مورد رژیم غذایی خاص اش از او سوال کردیم، در جواب گفت: "یک رژیم 21 روزه برای پاکسازی بدن است که من آن را دنبال می کنم. در طول این رژیم، بدن تمام مواد غذایی فرآوری شده و موادی که موجب آلرژی می شوند، مانند شکر، گلوتن یا لبنیات، را از بدن پاک می کند. تمرکز این رژیم روی موادی چون پروتئین، غلات و مواد غیر گلوتن است."

او این را هم اضافه کرد که در طول تماشای تلویزیون، که احتمال مصرف هله هوله زیاد است، اما باز هم از مصرف غذاهای سالم غافل نمی شود. مگان در این شرایط سعی می کند که از سبزیجات مصرف کند.


رژیم غذایی مگان مارکل : او خودش را محروم نمی کند

رژیم غذایی مگان مارکل که باعث خوش اندامی او شده چیست؟

اگر چه مارکل در مورد رژیم غذایی اش محتاط است اما هیچگاه خودش را از غذاهایی که دوست دارد، محروم نمی کند. به نظر او: "اگر ما دور یک غذایی را به طول کامل خط بکشیم، نتیجه ای عکس می گیریم و بیشتر به سمت آن جلب می شویم."

 اگر چه او در طول هفته به شدت مراقب رژیم غذایی اش است اما در اواخر هفته همه چیز تغییر می کند. "من در همه چیز تعادل را رعایت می کنم. اواخر هفته برای من زمانی است که هر چیزی که دوست دارم را می خورم. پنیر سرخ شده، کیک، شکلات، مارشمالو..."


رژیم غذایی مگان مارکل : آشپزی، عادت هر روزه او

مگان می گوید: "من عاشق آشپزی هستم. از آنجا که پدرم یک نورپرداز صحنه بود، همیشه از خدمتکارانش می خواست تا غذاهایش را آماده کنند. من نیز همیشه در کنار آنها بودم و آشپزی شان را می دیدم. من 10 سال تمام، بعد از مدرسه، غذا درست کردن آنها را دیدم و به بیانی در آشپزی استاد شدم. در واقع غذا درست کردن برای من سرگرمی شده بود و از آن لذت می بردم. مسافرت نیز یکی دیگر از عواملی است که من را به آشپزی علاقمند کرد. از آنجا که مادرم در دفتر مسافرتی کار می کرد، من نیز در سفرهای مختلف، با فرهنگ های گوناگون و همچنین غذاهای متنوع آنها آشنا شدم. در واقع آشپزی عادت هر روزه من است."


رژیم غذایی مگان مارکل : او عاشق اسنک هاست

زمانی که صحبت از میان وعده ها می شود، مگان اسنک های سالم را ترجیح می دهد. اسنک مورد علاقه او هویج و کراکر و هوموس است. شاید این ترکیب برای شما عجیب باشد اما او این طعم های متفاوت را در کنار هم می پسندد.

او از درست کردن چیپس کلم نیز لذت می برد. اگر چه شستن و خشک کردن کلم ها زمان بر است اما به نظر مگان ارزشش را دارد. او کلم ها را با روغن زیتون و نمک دریایی مخلوط کرده و مصرف می کند.



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : bartarinha.ir