جنجال دستشویی رفتن بازیکن آرسنال وسط بازی
خروج بازیکن آرسنال از زمین و رفتن به دستشویی با حاشیه هایی همراه شد

جنجال بر سر توالت رفتن اوبامیانگ در جریان دیدار آرسنال - برایتون

 بازی پنجشنبه شب آرسنال مقابل برایتون ، با باخت 2-1 توپچی ها در خانه همراه بود. اما در جریان این بازی و در دقایق پایانی مسابقه اتفاقی رخ داد که کمتر در دنیای فوتبال دیده شده است.

در دقیقه 81 بازی و زمانی که آرسنال با نتیجه 2-1 از حریفش عقب بود، اتفاق حیرت آوری رخ داد . پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال با بهره گیری از کند شدن ریتم بازی، سریع از زمین مسابقه خارج شد و خودش را به تونل رختکن رساند تا به توالت برود.

اوبامیانگ که یکی از مهره های کلیدی و ارزشمند آرسنال دراین فصل به حساب می آید، در حالی که بازی در جریان بود و تیمش با یک گل از میهمان عقب بود، به رختکن رفت تا به توالت برود و البته دقایقی بعد خیلی سریع به زمین بازگشت؛ جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

اگرچه در هنگام ورود اوبامیانگ به رختکن، کسی او را ندید ولی در حالی که او از تونل رختکن درحال ورود به زمین چمن بود، لیونبرگ، سرمربی آرسنال او را دید و با تعجب به او نگاه کرد.

این اتفاق عجیب و غیرمنتظره با اظهارنظرهای مختلفی در دنیای فوتبال روبرو شده و البته انتقادات زیادی را هم نسبت به رفتار عجیب اوبامیانگ به همراه داشته. به ویژه با درنظر داشتن این نکته که آرسنال شرایطی بحرانی و حساس را سپری می کند. این تیم در فصل جاری نتایج بسیار ضعیفی گرفته و همین موضوع باعث شد تا چندی پیش اونای  امری سرمربی اسپانیایی توپچی ها ازسمتش برکنار شودو حالا هدایت تیم به دست دستیارش لیونبرگ سپرده شده است. آرسنال در حال حاضر تنها 5 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد و مدتهاست که نمی تواندبه نتایج قابل قبولی دست بیابد.

از همین رو تعدادی از هواداران آرسنال به انتقاد از عملکرد آوبامیانگ و رفتنش به توالت در شرایطی که تیم، تنها چند دقیقه برای جبران نتیجه فرصت داشت پرداخته اند.  البته مدافعان اوبامیانگ معتقدند که شاید شرایطی اورژانسی برایش پیش آمده ولی مهمتر از همه، لیونبرگ، سرمربی موقت آرسنال در کنفرانس خبری بعد از بازی به دفاع از بازیکن گابنی اش پرداخت و گفت:« راستش در آن لحظه حتی متوجه نشدم که اوبامیانگ در زمین نیست. دقایقی بعد وقتی او را در حال ورود به زمین دیدم، فهمیدم که او در زمین نبوده و حسابی حیرت زده شدم. ولی وقتی باید بروی.... باید بروی. وقتی حالت بد است، خب بد است و کار دیگری از دستت بر نمی آید.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  footballi.net