مجری گری بازیکن سابق آرسنال و نامزدش!
نیکلاس بنتنر بازیکن اسبق آرسنال به همراه نامزدش مجری یک برنامه تلویزیونی می شوند

مهاجم سابق آرسنال و همسرش مجری برنامه تلویزیونی می‌شوند

نیکلاس بنتنر بازیکن اسبق آرسنال در نظر دارد که وارد حوزه اجرای تلویزیونی شود و زندگی جدیدی را برای خود بسازد.

مهاجم 32 ساله که ماه گذشته باشگاه شهرش کپنهاگن را ترک کرده بود، بخش جدیدی از زندگی خود را آغاز کرده است. بنتنر که بازنشستگی خود از فوتبال را هنوز اعلام نکرده، به همراه نامزدش فیلین روپستورف قرار است که اجرای یک برنامه تلویزیونی در دانمارک را به عهده بگیرد.

این برنامه تلویزیونی که "بنتنر و فیلیپ" نام دارد، در فصل بهار در شبکه اینترنتی "دانمارک دی پلی" پخش خواهد شد. این مهاجم در 9 فصل حضور در آرسنال در 171 بازی 45 گل زد و در سال 2014 این تیم را ترک کرد. او تجربه بازی در بیرمنگام، ساندرلند، ناتینگام فارست، یوونتوس، ولفسبورگ و روزنبرگ را دارد.

بنتنر در مورد تجربه جدیدش گفت:" فیلین و من عادت داریم تا مورد توجه رسانه ها باشیم. داستان های زیادی در مورد ما نوشته می شود و اغلب می بینیم که فقط نیمی از حقیقت نوشته شده است. ما در این مدت حس کرده ایم که رابطه ما به حدی قوی است که می توانیم در زمانی که در حال فیمبرداری هستیم، همه مسائل را کنترل کنیم.""

بنتنر در سال 2017 با فیلین، مدل دانمارکی آشنا شد. این زوج لقب  "خانواده بکام دانمارکی" را از آن خود کردند. فیلین در ادامه گفت:" می خواهیم برخی از کلیشه ها را که همیشه در مورد یک فوتبالیست و نامزدش وجود دارد و به آنها ضربه می زند را مورد بررسی قرار بدهیم. می خواهیم که به هواداران دیدگاه جدیدی در مورد سرگرمی بدهیم و عشقی که مرکز ثقل رابطه ماست را نشان بدهیم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net