رژیم غذایی عجیب و چاق کننده ترامپ
 رژیم غذایی ترامپ یکی از ناسالم ترین رژیم های غذایی است که اخیرا سعی در تغییر آن دارد. در این مطلب به رژیم غذایی ناسالم ترامپ اشاره می شود.

رژیم غذایی ترامپ که باعث چاقی او شده رابشناسید

در مورد رژیم غذایی دونالد ترامپ صحبت های بسیاری شده و مطالب زیادی نوشته شده است. با توجه به اینکه رژیم غذایی ترامپ را فست فودهای مختلف، پیتزا و نوشابه های رژیمی تشکیل می دهند، می توان گفت انتخاب غذایی او سالم نیست.

رژیم غذایی ترامپ جز ناسالم ترین رژیم های غذایی است. وی معمولا 14 تا 16 ساعت هیچ غذایی نمی خورد و پس از این مدت یک مکدونالد بزرگ، دو ساندویچ فیله ماهی و یک یک شیک شکلات می خورد – چیزی حدود 2430 کالری.

مشکل دیگر این است که ترامپ اغلب صبحانه نمی خورد و اگر بتواند از خوردن آن اجتناب می کند. گفته می شود ترامپ نان همراه با ساندویچ خود را نمی خورد، برخی دیگر نیز می گویند او نان زیر پیتزای خود را نیز نمی خورد. غذای مورد علاقه او استیک خوب پخته شده است که همراه با سس کچاپ سفارش می دهد.

اگر شخصی در اطراف شما هم هست که دارای رژیم غذایی مشابه رژیم ترامپ است به او هشدار بدهید که عمر زیادی نخواهد داشت.

در مورد نوشیدنی ها هم باید گفت ترامپ چای، قهوه، الکل یا نوشیدنی دیگری نمی نوشد و تنها نوشیدنی مورد علاقه او نوشابه رژیمی است که در روز 12 تا از آن می نوشد.

با تمام این بیانات باید گفت این رژیم غذایی وحشتناک است. می توانید یک هفته این رژیم غذایی را امتحان کنید تا با خطرات آن آشنا شوید!!!

اخیرا با بررسی وزن ترامپ مشخص شد که او فقط 4 و نیم کیلو با چاقی فاصله دارد و به این ترتیب و با مشاور متخصص تغذیه رژیم غذایی خود را تغییر داد. ترامپ به جای مصرف فست فود به خوردن سوپ و سالاد رو آورده است و طی دو هفته اصلا برگر نخورده است. امید است که او به این رژیم سالم خود ادامه دهد.


خطرات مصرف نوشابه زیاد در رژیم غذایی ترامپ

رژیم غذایی عجیب و چاق کننده ترامپ

نوشیدن زیاد نوشابه هر چند نوشابه رژیمی خطرات زیادی برای سلامت جسمی دارد که عبارتند از :
-    نوشابه رژیمی باعث افزایش وزن می شود

-    نوشابه رژیمی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می دهد

-    نوشابه رژیمی برای قلب شما بد است

-    نوشابه رژیمی برای مغز شما بد است (میزان سکته مغزی در افرادی که نوشابه رژیمی می خورند دو برابر دیگران است).

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آیا نوشابه های رژیمی واقعا رژیمی هستند؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : در دوران بارداری نوشیدن نوشابه های رژیمی مجاز است؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : همه چیز درباره نوشابه های رژیمی و غیر رژیمی



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ