سیب و دارچین برای لاغری، یک ترکیب چربی سوز عالی
ترکیب سیب، دارچین و لیمو ترش یک ترکیب طبیعی عالی برای لاغری و چربی سوزی است. در این مطلب شما را با یک نوشیدنی کمابیش جدید آشنا می کنیم که تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد. با ما همراه باشید

نوشیدنی دارچین و سیب برای لاغری

ترکیب آب با دارچین و سیب و اندکی لیمو ترش که ظرف بیست دقیقه آماده می شود یک نوشیدنی فوق العاده برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه موثر است. البته به شرطی که این نوشیدنی در چهار چوب یک رژیم غذایی سالم و همراه با ورزش منظم باشد.
این نوشیدنی به خودی خود معجزه نمی کند و امروزه که رژیم های سم زدا روی بورس رژیم های لاغری هستند این نوشیدنی خواص چندگانه ای دارد. برای لاغر شدن و خوش اندام ماندن قبل از هر چیز باید اراده کنید. سپس خانه نشینی و بی تحرکی را کنار بگذارید و عادت های سالمی را در پیش بگیرید. یادتان باشد که بدن همه ما سوخت و ساز یکسانی ندارد. افرادی هستند که به سادگی وزن کم می کنند و بر عکس کسانی نیز هستند که به سختی وزنشان پایین می آید. بنابراین لازم است که نهایت استفاده را از مواد طبیعی داشته باشید. در این مطلب شما را با یک نوشیدنی کمابیش جدید آشنا می کنیم که تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : 7 نوشیدنی چربی سوز عالی برای کاهش وزن

در دستور تهیه این نوشیدنی چوب دارچین، سیب سبز و آب لیموترش، یعنی سه ماده غذایی کاملاً طبیعی و مفید گنجانده شده است. این مواد غذایی بسیار سالم بوده و ترکیب آن ها خواصشان را به مراتب بیشتر می کند. در ادامه بیشتر در خصوص این نوشیدنی خواهیم گفت.

نوشیدنی دارچین، سیب و لیموترش یک نوشیدنی طبیعی، سالم و سرشار از آنتی اکسیدان

سیب سبز یا دارچین نیز به اندازه لیموترش بدن ما را در برابر آسیب های ناشی از آنتی اکسیدان ها حفاظت می کنند. با مصرف این نوشیدنی میزان زیادی پولیفنول دریافت می کنید که اثرات شگفت انگیزی در سلامت قلب دارند. باید بدانید که آنتی اکسیدان ها به خودی خود باعث کاهش وزن و لاغری نمی شود. آنچه این ترکیبات مغذی انجام می دهند این است که به عملکرد درست ارگان های بدن کمک زیادی می کنند. آنتی اکسیدان ها از سلول ها مراقبت می کنند و حافظ سلامت کبد هستند. حتماً می دانید که سلامت و عملکرد خوب کبد به لاغری کمک می کند. یادتان باشد که یک قانون اساسی وجود دارد: اینکه هر ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدان حاوی چربی یا کالری کمتری است.

نوشیدنی دارچین، سیب و لیموترش یک ضدالتهاب قوی

مواد غذایی حاویِ خواص ضدالتهابی برای مقابله با احتباس آب مفید هستند، از بروز مشکلات کلیوی یا قلبی پیشگیری می کنند و تسکین دهنده دردهای زیادی هستند. لیموترش نیز مانند دارچین دارای خواص ضدالتهابی قوی است و ویتامین ها و مواد معدنی زیادی به بدن می رساند که برای سلامتی لازم هستند.

نوشیدنی دارچین، سیب و لیموترش باعث کنترل قند خون می شود

ترکیب این نوشیدنی برای کنترل قند خون موثر است. دارچین یکی از بهترین ادویه ها است که از بروز سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 پیشگیری می کند. ترکیبات دارچین روی آنزیم های گوارشی ما تأثیر می گذارد و به تجزیه ترکیبات مغذی کمک و قند خون را کنترل می کند.
افزودن دارچین به سیب باعث می شود که بدن بهتر بتواند گلوکز (قند) را کنترل کند و سرعت جذب آن را کاهش دهد. این اثرات نیز سلامتی را ارتقا می دهد و به حفظ تناسب اندام کمک زیادی می کند.

با مصرف نوشیدنی دارچین، سیب و لیموترش چربی ها مقاومتشان را از دست می دهند

تأکید می کنیم که با مصرف نوشیدنی دارچین و سیب یک شبه تمام چربی هایتان آب نخواهد شد. یعنی نمی توانید امیدوار باشید که ظرف یکی دو روز به اندامی تراشیده برسید. اما می توانید مطمئن باشید که این نوشیدنی متابولیسم تان را تحریک و به کاهش وزن کمک می کند.
باید بدانید که یکی از اصلی ترین خواص نوشیدنی دارچین و سیب، سم زدایی از بدن است. این نوشیدنی ادرارآور است، به هضم غذا کمک می کند، جلوی اشتها را می گیرد و برای سلامت قلب بسیار مفید است.
خاصیت جالب توجه این نوشیدنی در این است که مانع از مقاومت چربی ها می شود و بویژه روی چربی های شکمی بیشتر تأثیر می گذارد. یعنی با مصرف این نوشیدنی به مدت 15 تا 20 روز می توانید اثرات قابل توجه آن را روی چربی های شکمتان ببینید. البته به شرطی که رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشید.
سیب سبز به دلیل آنزیم هایی که دارد به دفع سریع تر چربی ها کمک می کند. توصیه می کنیم در کنار مصرف این نوشیدنی پرخاصیت از مصرف سیب سبز نیز غافل نشوید. حتماً هر هفته حداقل سه بار سیب سبز میل کنید. به این ترتیب از فیبر فوق العاده موجود در پوست این میوه یعنی پکتین بیشترین استفاده را خواهید برد.

بیشتر بدانید : بهترین نوشیدنی چربی سوز این 7 چای هستند

چگونه نوشیدنی دارچین و سیب و لیموترش برای لاغری تهیه کنیم؟
نوشیدنی سیب و دارچین,نوشیدنی سیب و دارچین برای لاغری,چگونه نوشیدنی دارچین و سیب و لیموترش برای لاغری تهیه کنیم؟

آب 1 لیتر
سیب سبز 2 عدد
چوب دارچین 1 تا 2 عدد
لیموترش 1 عدد

روش تهیه نوشیدنی دارچین، سیب و لیموترش برای لاغری

تهیه این نوشیدنی بسیار راحت است و به زحمت بیش از 20 دقیقه از وقتتان را می گیرد. برای این کار با انتخاب یک عدد سیب سبز ارگانیک شروع کنید. آن را به دقت شستشو دهید و با پوست خرد کنید. سپس آب یک عدد لیموترش را بگیرید و با یک لیتر آب مخلوط کنید. نوشیدنی تان تقریباً آماده است. کافی است سیب و چوب دارچین را به آب حاوی لیموترش اضافه کنید. نوشیدنی را به مدت چند ساعت داخل یخچال قرار دهید. همچنین می توانید یک شب کامل آن را در یخچال نگه دارید تا چوب دارچین و لیموترش تمام خواص خود را آزاد کنند. روز بعد مقدار کمی از این نوشیدنی را قبل از وعده های اصلی بنوشید. با همین کار ساده چند قدم به تناسب اندام نزدیکتر می شوید.


بیشتر بدانید : کاهش وزن با سیب، 6 دلیل که می تواند سیب وزن تان را کم کند

بیشتر بدانید : لاغری با یک نوشیدنی چربی سوز در وعده صبحانه

بیشتر بدانید : چربی سوزترین نوشیدنی خانگی در دنیا!!!

بیشتر بدانید : بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن و چربی سوزی

بیشتر بدانید : چربی سوزی و سم زدایی بدن با چند نوشیدنی مفید!


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : tebyan.net